У війні за таланти гроші мають менше значення, ніж культура та репутація
Репутація компанії та корпоративна культура є більш важливими факторами для залучення талантів, ніж розмір зарплати.
Такі дані нового дослідження.
Міжнародне опитування понад 500 HR-менеджерів компанією Bernard Hodes
виявило, що якість та репутація продуктів чи сервісів компанії, корпоративна культура та робоче оточення є найбільш
важливими факторами для залучення талантів. Не менше значення має етична репутація компанії. Цікаво те, що винагорода та
премії опинилися наприкінці списку важливих факторів.
Дослідження виявило, що четверо з 10-ти роботодавців не мають ніякої програми розвитку свого бренду для потенціальних
працівників та талантів. Лише чверть опитаних зазначила, що володіє достатнім інструментарієм для створення "бренду
роботодавця" щодо залучення та утримування талантів. Менша кількість опитаних — лише одна восьма — наголосила,
що цінність бренду роботодавця враховується у вимірі загальної ефективності компанії.
Однією з можливих причин такої неуваги є складність визначення цінності програми "бренду роботодавця" щодо кінцевих
результатів діяльності компанії. Попри це, дві третини (66%) опитаних стверджують, що сподіваються розпочати програму бренду
роботодавця протягом наступних 5-ти років.
Переваги створення потужного бренду роботодавця є очевидними. 81% респондентів вважають, що бренд роботодавця допоможе
привабити кандидатів на посади, 79% вірять, що такі дії сприятимуть вибору саме цього роботодавця серед безлічі інших, а 63%
стверджують, що бренд роботодавця працюватиме на утримання персоналу на своїх місцях.
Організації, що не здатні зрозуміти потужність концепції мають обмежену здатність приваблювати та утримувати нову генерацію
талантів. Дивною знахідкою дослідження виявився той факт, що чверть ініціатив щодо бренду роботодавця знаходяться поза
межами функції HR.
Helen Rosethorn, керівник компанії Bernard Hodes, стверджує: "Працівники із підкресленою увагою ставляться до тих компаній,
де мають намір працювати. Люди готові пов'язати себе довгостроковими кар'єрними вузами лише із компаніями, які мають хорошу
репутацію та корпоративну культуру. Тому створення бренду роботодавця стає дедалі більш звичним і поширеним явищем серед
компаній, які прагнуть залучати та утримувати нові таланти".