Скільки важливої експертної інформації у вашій організації пропадає даремно лише через те, що до менеджерів неможливо достукатися, або ж вони не бажають спілкуватися із людьми, які займають нижчі посади в компанії.
Кожен третій працівник скаржиться на те, що його ніколи не прохали про пораду щодо рішення тих чи інших проблем на роботі. Такі дані опитування, проведеного компанією розвитку лідерства CO2 Partners. При цьому, саме довіра та прохання допомогти є знаком того, що роботодавець помічає результати працівника та оцінює їх по достоїнству.
"Організації завжди нарікають на низьку залученість працівників до процесу роботи, проте, як бачимо, причиною цього часто є саме управлінці. Адже люди потребують поваги та вимагають, щоб до них прислухалися, — стверджує Gary Cohen, президент CO2 Partners. — Не може не хвилювати той факт, що попри тенденцію роботи в команді та індивідуального внеску кожного працівника, менеджери до сих пір ігнорують багатьох підлеглих".
Опитування також виявило, що роботодавці набагато рідше звертаються по допомогу до працівників жіночої статі, а також майже ніколи не просять поради у тих співробітників, які, на їх думку, мають низький рівень освіти. Фактично, лише чверть працівників із середньою освітою можуть похвастатися тим, що до них звертаються по пораду. Ця пропорція збільшується аж удвічі, коли йдеться про випускників університетів.
Бажання менеджера радитися із працівниками також залежить від зарплатні, яку ті отримують. Наприклад, в Америці ті працівники, які отримують менше $25.000 на рік, дуже рідко можуть похвалитися, що їхні ідеї доходять до керівництва. Проте, варто їм підняти свою річну зарплатню до $75.000, як з ними почнуть радитися у трьох чвертях випадків.
Такі тенденції вказують на високий рівень дискримінації у корпоративному оточенні. "Дуже нерозумно думати, що вища освіта та висока посада автоматично робить людину вартою того, щоб з нею радилися. Адже кожен прагне визнання і працюватиме краще, якщо відчуватиме свою необхідність для компанії", — наголошує Cohen.