Стратегія удосконалення, яку застосовують жінки, призводить до швидкого зростання
Жінки-підприємці, які креативно ставляться до способу заробітку грошей і готові скористатися кожною перевагою та
фінансовою можливістю, набагато частіше отримують змогу раптового та швидкого зростання.
Опитування 88-ми підприємців жіночої статі, проведене дослідниками з Babson College, Wake Forest University та Harvard
Business School, виявило, що заради залучення зовнішніх інвесторів жінкам доводиться спершу довести свою бізнес-ідею,
зіткнутися зі всіма підводними каменями та продемонструвати цінність свого бізнесу.
Щоб досягнути таких цілей жінки часто використовують стратегію "удосконалення" — збільшують фонди за допомогою
різноманітних оригінальних способів, зменшують витрати, вибудовують ресурси знань та людські ресурси, що прискорює розвиток
бізнесу.
Дослідження, результати якого були опубліковані у Venture Capital
Journal, також виявило, що жінки частіше обирають специфічні фінансові стратегії залежно від віку їхнього бізнесу та
його потреб. І саме ті підприємці, які зуміли ефективно удосконалити свій бізнес, отримують найбільшу лояльність інвесторів.
Бізнес на ранніх стадіях свого розвитку часто грішить бажанням скоротити витрати за рахунок робочої сили, а не впроваджуючи
стратегію удосконалення та прискорюючи розвиток продукції та бізнесу.
Бізнес, якому вдалося досягнути швидкого зростання, зумів це зробити використовуючи як класичні фінансові способи
скорочення витрат, так і нові стратегії удосконалення.
Patricia Greene, одна з авторів дослідження, стверджує, що проведене опитування стало першою працею, яка мала на меті
виявити зв'язок між типами фінансової діяльності, що використовуються жінками під час різних періодів розвитку бізнесу.