Емоційна амбівалентність — рушій успіху організації
Емоційно амбівалентні люди — ті, які постійно переживають як позитивні, так і негативні емоції — є набагато більш креативними, ніж ті, які переживають лише якусь одну емоцію. Такі дані нового дослідження.
Це трапляється через те, що люди, які відчувають змішані емоції, інтерпретують будь-яку незвичну ситуацію, як сигнал до використання креативного мислення. Такі дані дослідження Christina Ting Fong, доцента University of Washington Business School. Вона стверджує, що саме підвищена чутливість до незвичних асоціацій, які не завжди можуть помітити щасливі чи сумні працівники, призводить до креативності на робочому місці.
"Складність багатьох організацій часто викликає змішані емоції у багатьох працівників, проте дуже часто роботодавці роблять висновок, що така амбівалентність є негативним явищем, у той час, як це зовсім не так. Менеджерам слід розуміти, що емоційна несталість має позитивні наслідки. У тому числі вона призводить і до успішності організації в цілому", — пояснює Fong.
Дані дослідження наочно доводять, що якщо між діяльністю щасливих чи нещасних працівників немає ніякої різниці, то працівники, які переживають амбівалентні емоції, набагато краще працюють над тими завданнями, які вимагають винахідливості.
"Менеджери, які хочуть отримати вищий рівень креативності персоналу, можуть спробувати застосувати тактику, вдало використану такими компаніями як IDEO чи Walt Disney, які спеціально створювали незвичну робочу обстановку для своїх працівників. До певної міри саме велосипеди, які звисають зі стелі у IDEO чи різнокольорові випадково підібрані декорації у компанії Disney допомагають працівникам розкрити свій потенціал і проявити креативність", — стверджує Christina.
Попереднє ж її дослідження доводить, що жінки, які займають високі посади у компанії зазвичай є набагато більш емоційно амбівалентними, ніж ті, які знаходяться нижче на кар'єрній драбині. Поєднуючи результати двох цих досліджень, Fong робить висновок, що жінки з високим статусом є більш креативними менеджерами.