Уникнення дискусії навколо п'яти ключових питань щодо впровадження нових бізнес-ініціатив, призводить до краху останніх.
Нове дослідження, проведене компаніями VitalSmarts та The Concours Group виявило п'ять ключових питань (названих "ключовими розмовами"), які мають найбільший вплив на успішність чи провал бізнес-ініціатив.
У дослідженні знаходимо висновок, що провал навіть однієї з цих розмов у 85% випадках призводить до провалу бізнес-ініціативи. Результатами можуть стати вихід проекту за рамки бюджету, перевищення часових рамок, нездатність досягнути поставлених цілей і т. п. У випадку ж, коли "ключові розмови" відбуваються успішно, ймовірність успішності проектів зростає на 50-70%.
Невміння вдало провести проект є однією з основних причин тотальної зміни керівництва у провідних компаніях. За останні 5 років дві третини найбільших компаній світу поміняли своє найвище керівництво. Іншими словами, провал генерального директора рідше залежить від невміння створити стратегію чи прийняти рішення і набагато частіше — від його нездатності виконати певні плани.
То які ж п'ять питань є абсолютно ключовими для успішності бізнес-ініціатив?
Першим і найбільш фундаментальним є планування, яке базується на конкретних фактах. Дуже часто дедлайни та бюджет проекту встановлюються без жодного зв'язку із реальністю. Фактично — беруться із повітря. Цього слід уникати всіма можливими способами, оскільки такий проект не може бути втілений у життя.
Другим фактором є байдужість ініціатора проекту до протікання самого проекту. А саме ініціатори повинні бути постачальниками лідерства, ентузіазму та енергії для тих людей, які працюють у проекті.
Третім є бажання уникнути ключових завдань людьми, які працюють у проектів. Вони займаються другорядними справами і не несуть ніякої відповідальності за це.
Ще однією важливою проблемою, яку слід обговорювати, є небажання як лідерів, так і учасників проекту говорити про невдалі місця проекту. Вони чекають, поки це зробить хтось інший.
Останнім ключовим недоліком, який слід виправляти є неможливість чи небажання членів проекту підтримувати ініціативи. При цьому керівникам проекту часто важко поговорити з підлеглими про це прямо і відверто.
Дослідження встановило, що лише кожен п'ятий лідер проекту здатен ефективно проводити "важкі" розмови, які необхідні для вирішення вищенаведених проблем.