Компанія TNS Ukraine презентувала результати незалежного аудита медіа-проектів
Генеральною сукупністю дослідження TNS Ukraine виступило населення міст України (із кількістю жителів більше 50 тис.) від 12 до 65 років, вибіркової — 20 тис. респондентів у рік.
У результаті об'єднання баз даних двох останніх хвиль проекту (літо-осінь 2006 р.) провідними гравцями на ринку ділових друкованих ЗМІ виявилися видання «Бизнес», «Контракти», «Деловая столица» і «КоммерсантЪ».
За показниками аудиторії одного номеру (на основі усередненої кількості читачів одного номеру видання) також лідирує «Бизнес» (184 680 чоловік), друге місце займають «Контракти» (75 350 чоловік), третє — «Деловая столица» (70 320 чоловік), четверте — «КомерсантЪ» (69 530 чоловік).
За частиною регулярної аудиторії — з тих, хто читає кожен або майже кожен номер видання — у трійку лідерів потрапили «Бизнес» (45,3%), «Контракти» — трохи більше 38% і «Экономические известия» (33,3%). За межами трійки перебувають «Дело» (32,6%), «Деловая столица» (31,2%), «Власть денег» (28,4), «КоммерсантЪ» (25,5%) і «Деловой» (21,5%).
При оцінці аудиторії за родом занять вимальовується наступна картина: найбільший відсоток керівників і фахівців спостерігається в структурі аудиторії «Контрактів» (24,8% і 31,3%), газет «Бизнес» (17,7% і 24,9%), «КоммерсантЪ» (15,8%) і «Деловая столица» (12,7% і 22,5%).
За фінансовим статусом найбільший відсоток високозабезпечених і забезпечених читачів у структурі аудиторії «Контрактів» (6,6% і 53,3%), потім у газети «Бизнес» (5,4 і 43%). Третє місце — «Экономические известия» (4,9% і 44,4%), четверте — «Деловая столица» (4,9% і 46,2%).
За інформацією, отриманою від учасників ринку, TNS Ukraine сьогодні є єдиною компанією, що займається проведенням подібних досліджень не по спеціальному замовленню, а на постійній основі, відкрито ділячись своєю інформацією.
TNS Ukraine, що надає маркетингові послуги, використовує у своїй роботі всі види маркетингових досліджень — кількісні і якісні, фокус-групові дискусії, глибинні інтерв'ю і спостереження. Одним з постійних проектів, що припускають щоквартальні дослідження 5 тис. респондентів методами анкетування й інтерв'ю, є Marketing&Media Index Ukraine.