Прямий зв'язок між ставленням співробітників до роботи і зміною акціонерної вартості компанії
У щорічному дослідженні WorkUSA 2006/2007 компанії Watson Wyatt встановлено прямий зв'язок між ставленням співробітників до роботи і зміною акціонерної вартості компанії (Total Return to Shareholders (TRS), зміна ціни акцій плюс виплачені дивіденди за період). Подібні опитування Watson Wyatt проводить із 1987-го року. У дослідженні цього року взяли участь 12 204 працюючих американців зі всіх основних галузей економіки США.
Показник TRS типової організації — учасника дослідження за п'ять років становить 12%, компанії, співробітники яких не дивляться на сторону, приносять акціонерам на 50% більше — 18%, а от фінансові результати компаній, в яких співробітники не тільки лояльні, але ще й вважають свої цілі співпадаючими із завданнями бізнесу, більш ніж удвічі перевищують середні показники.
Здавалося б, все просто, домовся зі співробітниками й одержуй чудові фінансові результати. Але на практиці, як з'ясували дослідники Watson Wyatt, вибудовуючи відносини з персоналом, більшість роботодавців керуються оманами і міфами. Ось деякі з них.
Інтереси клієнта повинні бути на першому місці. Насправді більшість співробітників сприймають ці слова як порожній звук;
Чим успішніша компанія, тим серйозніше співробітники ставляться до роботи. Насправді навпаки — серйозне відношення до роботи приводить до успіху;
Надати співробітникові самостійність означає послабити контроль. Насправді постійний зворотний зв'язок із працівником збільшує ефективність його праці;
І, нарешті, міф, що співробітники приходять працювати в компанію, а йдуть від безпосередніх керівників. Насправді співробітники залишаються, якщо компанія успішна, її цілі зрозумілі, а атмосфера справедлива.