НОВИНИ від 18.12.2006


Поганий керівник — біда для працівників

Всі ми чули або навіть на власному досвіді пересікалися зі слабкими сторонами чи приступами гніву поганого керівника. Наскільки обширною є проблема поганих керівників та як вони впливають на діяльність працівників?

Вейн Гохвартер (Wayne Hochwarter) професор Florida State University разом зі своїми помічниками провів дослідження, яке мало на меті визначити вплив поганого керівника на своїх підлеглих.

"Кажуть, що працівники не покидають свою роботу чи компанію — вони йдуть геть від свого керівника. Ми хотіли перевірити, чи дійсно це так", — говорить Гохвартер. Його команда опитала понад 700 респондентів, які працюють на різних посадах у різних компаніях. Запитання стосувалися ставлення керівників цих компаній до своїх працівників. Результати можуть увігнати в депресію, хоча для автора вони і не виявилися дивними. Так, приблизно третина респондентів (31%) стверджують, що їхні керівники проявляють виключно "мовчазну" турботу. А майже 4 із 10-ти (37%) респондентів говорять, що керівники взагалі не турбуються про співробітників і навіть не намагаються віддячити їм за старанну роботу.

Приблизно така сама кількість працівників (39%) говорять, що керівники не дотримуються своїх обіцянок, а більше, ніж чверть (27%) — помітили, що керівники дозволяють собі негативно відгукуватися про своїх співробітників у різноманітних компаніях.

Про керівників, які втручаються в особисте життя своїх співробітників розповіли 24% респондентів. При цьому 23% респондентів помітили, що їхні керівники часто звинувачують інших у власних помилках.

Дослідження робить висновок, що люди, які не дотримуються обіцянок, приписують собі роботу інших, звинувачують кожного у власних помилках, коли щось відбувається не так, можуть завдати компанії великої шкоди. І їх не можна назвати просто поганими менеджерами.

А ось опитування відвідувачів сайту з красномовною назвою Badbossology.com у 2005-му році виявило, що майже половина працівників не відмовилися б звільнити свого керівника, а третина вважає, що їх керівникові не завадило б перевіритися у психолога.

Співробітники, які потрапили під "опіку" поганого боса, перебувають під більшою напругою, нервуються, відчувають депресію та зневіру. Вони з меншим запалом погоджуються на додаткові завдання та зазвичай менш задоволені своєю роботою. Гохвартер також виявив, що люди набагато частіше покидають компанію через поганого боса, ніж через низький рівень зарплатні.

Але що можуть зробити працівники, щоб мінімізувати шкоду поганого управління? "Насамперед, на роботі не слід приховувати ваші таланти, — пояснює Гохвартер. — Дуже легко звинувачувати себе у всіх смертних гріхах та намагатися приховати власну діяльність для того, щоб уникнути можливого покарання. Проте, якщо ви будете завжди переховуватися від сторонніх поглядів, вашого таланту так ніхто ніколи й не помітить".

Потрібно завжди залишатися оптимістом, навіть якщо ви розлючені чи засмучені. Слід пам'ятати, майже жодні стосунки "керівник-підлеглий" не тривають вічно. Ви ж хочете постати у найкращому вигляді перед своїм наступним керівником. Або, що ще краще — перед своїми власними підлеглими.

Насамкінець, підлеглим не слід ігнорувати неприйнятну поведінку керівника. З нею потрібно боротися.

За інформацією management-issues.






  ВСІ НОВИНИ



МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua