Якщо ви вважаєте, що можете дати співробітникам чітку вказівку щодо того, як покращити ефективність їхньої діяльності, подумайте ще раз. Роботодавці та працівники часто повертаються із корпоративних нарад з абсолютно протилежними висновками щодо бажаного напрямку подальшої діяльності.
Нове дослідження виявило величезну "прірву" між тим, що говорять менеджери і тим що "чують" підлеглі. Опитування 2200 роботодавців та 330 спеціалістів сфери людських ресурсів вказує на те, що лише двоє з п'яти працівників вірять, що корпоративні наради компанії спроможні покращити діяльність компанії. Про те саме говорять більше, ніж дві третини роботодавців.
"Результати опитування вказують на відмінність точок зору працівників та роботодавців. А це, в свою чергу, означає необхідність покращення процесу огляду діяльності компаній", — пояснює Mark Albrecht, віце-президент Salary.com, сайту, який проводив дослідження.
Ключовими проблемами є відсутність "правильної" комунікації між роботодавцями та підлеглими, а також підозра, що процес огляду відбувається нечесно та має певні тіньові елементи.
Наприклад, понад 4 із 5-ти роботодавців, щиро вірять, що завдання, які вони ставлять перед своїми підлеглими, є чіткими та зрозумілими і повністю пов'язані із результатом корпоративної наради. При цьому майже половина співробітників вважає, що завдання є не до кінця відкомунікованими.