Руйнування зв'язків шкодить менеджерам середньої ланки
Руйнування зв'язків шкодить менеджерам середньої ланки у всьому світі. Багато з них відчувають себе глибоко нещасними на своєму теперішньому місці роботи. Третина менеджерів стверджує, що управління їхніх компаній працює зовсім неправильно.
Опитування, проведене компанією Accenture, в якому взяли участь понад 1400 менеджерів середньої ланки в дев'яти країнах Північної Америки, Європи та Азії, виявило, що в середньому лише чотири із десяти (39%) менеджерів відчувають себе задоволеними на своєму теперішньому місці роботи.
Звісно, існує деяка різниця у залежності від країни, де проводилося дослідження. Так, у США, Іспанії, Німеччині та Австралії менеджери зазвичай більш задоволені своїми посадами та обов'язками, ніж у інших країнах.
Складність ситуації посилюється ще й тим фактом, що чверть респондентів (23%) призналися, що на даний момент перебувають у стані пошуку нового місця роботи. Основним мотиваційним фактором, який змушує їх робити це є відсутність перспектив зростання на поточному місці роботи чи кращі робочі умови в інших компаніях.
Одним за найбільш потужних факторів незадоволення залишається недостатній рівень заробітної платні. На нього скаржиться більш ніж 4 із 10-ти (44%) менеджерів. Приблизно така ж кількість (43%) скаржаться на відсутність визнання та оцінки їхнього вкладу в роботу.
Баланс між роботою та особистим життям також є однією з основних проблем, про яку згадують 35% менеджерів середньої ланки. Така ж сама кількість нарікає на відсутність чітких кар'єрних перспектив. "У більшості випадків менеджерові глибоко небайдуже майбутнє організації та його роль у цьому майбутньому. Але на сьогодні менеджери часто перебувають у "підвішеному" становищі і не можуть нічого сказати про перспективи, — розповідає Peter Cheese, керівний директор Accenture. — Успіх же менеджерів залежить насамперед від відчуття захищеності та віри в те, що керівництво компанії розуміє їхні потреби. У провідних компаніях керівництво вирішує ці проблеми завдяки прозорій комунікації та пов'язаності цілей з винагородою та кар'єрним зростанням".
Лише близько третини менеджерів відчувають, що їхні компанії вдало справляються із управлінням компенсацією, робочою обстановкою, сприяють комунікації всередині компанії і т. п.