Щорічне дослідження коефіцієнту репутації (Annual RQ 2006), проведене компанією Harris Interactive, проводило оцінку корпоративної репутації провідних компаній США. У цьому році перше місце посіла корпорація Microsoft, а це означає, що за останній рік вона подолала аж 7 позицій. На другому місці перебуває Johnson & Johnson, на третьому — компанія 3M.
Дослідження, проведене Harris Interactive Brand та Strategy Consulting Group, включає до оцінки шість ключових вимірів, які безпосередньо стосуються корпоративної репутації: візія та лідерство, соціальна відповідальність, емоційна привабливість, продукти та сервіси, робоче оточення та фінансові результати.
Цьогорічне дослідження базувалося на опитуванні впливових осіб та основних інвесторів — саме вони визначали своє ставлення до корпоративної репутації передових компаній. Впливовими особами вважалися ті респонденти, які були глибоко обізнані з діяльністю компаній або мали до них безпосередній стосунок. Впливові особи песимістично ставляться до сучасного стану корпоративної репутації. 53% респондентів констатують зниження загального рівня корпоративної репутації.
Нижче наведено список із 20 компаній, які зуміли отримати найвищі місця у рейтингу корпоративної репутації: