Хочете, щоб вас любили, чи хочете бути хорошим менеджером?
Всі ми хочемо, щоб нас любили. Проте, менеджери, які витрачають занадто багато часу на облаштування дружніх стосунків із колективом, не можуть бути ефективними управлінцями. Такі дані нового дослідження, проведеного компанією Hay Group.
Опитування 20-ти лідерських команд компаній зі списку Fortune 500 проаналізувало цінності, які сповідуються лідерами та їхній вплив на ефективність компанії. Воно виявило, що лідери, які поводилися незалежно і працювали відповідно до поставлених цілей досягали кращих результатів.
На противагу їм, ті лідери, які працювали у команді і намагалися облаштувати дружні стосунки, показували нижчий результат (не залежно від рівня своїх навичок та компетенцій). А отже ті лідери, які проявляли майже батьківське ставлення до своїх підлеглих, були набагато менш здатними створити ефективну команду. Надмірно захоплені облаштуванням товариських стосунків керівники часто створювали для себе фаворитів. Їм набагато складніше приймати непопулярні рішення.
Напередодні дня Валентина Кріс Уоткін (Chris Watkin), заступник директора Hay Group порадив лідерам: "Не переборщити зі своєю любов'ю". Адже надмірна увага до особистих стосунків та підвищення популярності серед підлеглих загрожує компанії пониженням ефективності.
Щоб переконатися, що їхнє ставлення до підлеглих не перешкоджає роботі компанії, керівники повинні відверто запитати самих себе, чи відповідають їхні стосунки зі співробітниками стратегічному курсові організації.