Апетит до корпоративного навчання продовжує підвищуватися. Зокрема, у Америці щорічні витрати на навчання кожного працівника в середньому складають більше $1000.
Опитування, проведене компанією Bersin & Associates, яка
спеціалізується на навчанні та управлінні талантами, виявило, що роботодавці у 2006-му році витратили на проведення корпоративного навчання на 7% більше коштів, ніж у 2005-му.
Загальні витрати на навчання зросли із $51,1 млрд. у 2005-му до $55,8 млрд. у 2006-му році. При цьому витрати на продукти та сервіси пов'язані із навчанням за два роки зросли з $13,5 до $15,8.
Дослідження також виявило, що сьогодні набагато більше, ніж будь-коли раніше використовуються навчальні технології. Їх застосовують у компаніях всіх напрямків та розмірів. Шість із 10-ти роботодавців сказали, що використовують технології віртуальних аудиторій, а чотири з 10-ти призналися, що застосовують системи навчання управлінню. Близько трьох з десяти респондентів застосовують інструменти електронного навчання, а 14% використовують системи управління контентом.
Програми навчання продавців та управлінців/супервайзерів належать до найбільш затребуваних. У зв'язку з цим все більше та більше компаній віддають свої навчальні процеси на аутсорсінг.