Можливо наступне твердження видасться вам банальністю, проте до сих пір при влаштуванні на роботу має значення не те, що ви знаєте або вмієте, а те, кого ви знаєте. Нове опитування виявило, що близько 4 із 10 працівників, яким вдалося успішно здійнятися по кар'єрній драбині, зробили це завдяки своїм знайомствам.
Дослідження, проведене рекрутинговою компанією Hudson виявило, що 39% працівників, чий річний прибуток складає $75 000 — $100 000 влаштувалися на роботу завдяки своїм знайомствам чи з допомогою соціальної мережі. Опитування ж понад 2000 співробітників різних компаній вказує на те, що саме пошук посад через соціальні мережі допоміг працівникам (більше, ніж чверті) та менеджерам різних ланок (майже третині) знайти роботу, де вони зараз працюють.
Зіткнувшись із проблемами енергетичного виснаження та постійної нестачі часу, які призводять до здорожчання рекрутингового процесу, менеджери все частіше звертають увагу на персональні контакти своїх співробітників і дедалі більше вважають їх легітимним джерелом рекрутингу.
Майже 40% менеджерів призналися, що не пропускають жодної можливості закрити вакантні посади завдяки внутрішньому просуванню працівників. Якщо в компанії неможливо відшукати необхідного спеціаліста — наступним місцем, куди звернеться роботодавець будуть особисті контакти співробітників та їхні персональні професійні знайомства (24% та 20% відповідно).
"Електронна пошта та інтернет у стократ полегшили роботу із кандидатами на вакантні посади. Потреба відповісти на запит чи сконтактуватися із претендентом сьогодні не викликає жодних труднощів. Проте, простота не завжди означає ефективність. Тому ми ніколи не забуваємо, що перш ніж звертатися до зовнішніх джерел, слід перевірити, чи не приховується потрібний нам спеціаліст серед штату компанії, — пояснює Стів Вулф (Steve Wolfe), віце-президент Hudson North America. — Таким чином розвиток та підтримка потужної мережі професіоналів та персональних контактів зі спеціалістами допоможе не загубитися у натовпі «не тих» кандидатів".
"Найм та утримання ключових талантів на сьогоднішньому ринку праці стає справжнім випробуванням для роботодавця. І тенденція до посилення напруги у цій сфері зберігатиметься ще не один рік, оскільки джерело кваліфікованої робочої сили продовжує вичерпуватися. Саме тому створення дієвої системи взаємодії із професійними кандидатами перестає бути бажанням і перетворюється на обов'язковий елемент рекрутингової системи будь-якої компанії. Тільки так дії дадуть змогу впровадити «здоровий» кругообіг талантів всередині організації", — переконаний Вулф.
Дослідження також виявило, що лише 14% співробітників викладають своє резюме в онлайні. Серед них 42% щиро вірять, що теперішній роботодавець навіть не здогадується про його існування, а 41% стверджують, що роботодавець знає про те, що вони знаходяться у процесі пошуку.