Попри всі розмови про важливість бренду роботодавця та складність залучення та утримання талановитого персоналу, чверть шукачів роботи до сих пір стикається із байдужістю з боку майбутнього роботодавця.
Роботодавцям, які до сих пір не усвідомили, що до шукачів слід ставитися з усією належною уважністю, слід якомога швидше змінити своє ставлення, оскільки воно впливає не тільки на репутацію компанії, але й на безпосередні фінансові результати.
Дослідження, проведене компанією Capital Consulting вказує на те, що більше, ніж половина (53%) шукачів ніколи не купуватиме продукцію в компанії, яка поставилася до них погано. Проте, це нічого в порівнянні із шкодою, яка завдається репутації компанії. Майже третина незадоволених шукачів обов'язково поділиться своїми враженнями із трьома-п'яти іншими людьми. Чверть же розповість про негативний досвід більше ніж шести знайомим. Кожен десятий розповість про "поганого" роботодавця більш ніж десяти товаришам. А один відсоток незадоволених розповсюдить негативну інформацію по своїх соціальних мережах чи поділиться нею із широкою спільнотою завдяки власному блогові.
Основною причиною незадоволеності кандидатів на посади як правило виявляється нестача комунікації. Скажімо, половина опитаних вказали на відсутність офіційних причин відмови з боку роботодавця, як на основну причину їхньої незадоволеності. Ще половина згадала про відсутність спроби роботодавця зв'язатися з ними після проведення інтерв'ю (нехай навіть з метою повідомити про негативний результат). Половина шукачів говорить про відсутність у роботодавця обізнаності про правила звичайного етикету, коли останній дозволяє собі навіть не повідомити про те, що отримав весь набір документів і розглядає кандидатуру шукача на посаду в компанії. Не найкраще враження на кандидатів справляють занадто відверті чи нелогічні запитання, поставлені роботодавцем під час інтерв'ю.
Вочевидь, компаніям давно варто задуматися про їхню стратегію, як роботодавця. Витрачаючи великі кошти на рекламу та просування своїх товарів та послуг для клієнтів, компанії часто забувають про кандидатів на посади. А саме ці люди відразу перестануть бути клієнтами, як тільки отримають негативний досвід під час процесу найму в компанію. І вони будуть тільки раді поділитися цим негативним досвідом зі всіма своїми друзями та знайомими.