ІТ-директори "не мають візії та не здійснюють інновацій"
Функція ІТ-директорів та очолюваних ними відділів інформаційних технологій може цілковито обмежитися виключно підтримкою бізнесу. Причиною такої тенденції є відсутність візійного підходу у директорів з інформаційних технологій та небажання здійснювати інноваційну діяльність.
Нове дослідження, проведене London School of Economics (LSE) та компанією PA Consulting застерігає, що інновації у сфері інформаційних технологій часто терплять крах через надмірну увагу до автоматизації та оптимізації.
Сучасний вибух активності у блогосфері, розповсюдження торгівельних спільнот на зразок eBay та розвиток віртуальних світів, таких як Second Life, вказує на особливу зацікавленість споживачів у новітніх інформаційних технологіях. І ця зацікавленість давно вже переросла межі сучасної ІТ-індустрії.
Патрік Келлі (Patrick Kelly), голова департаменту ІТ у PA Consulting переконаний, що: "Так званий інформаційний вік — це лише початок. Він відкриває нові обрії для дивовижних речей. Скажімо, вже сьогодні банки використовують Second Life для створення своїх відділів, а нафтові компанії — для креативного дизайну заправок. При цьому багато фінансових компаній ведуть свої власні блоги для спілкування зі споживачами".
Доктор Карстен Соренсен (Carsten Sorensen) із LSE глибоко переконаний, що більшість прикладних технологій Web 2.0 можуть бути застосовані у бізнесі. Проте, компаніям особливо слід прислухатися до потреб споживачів. Тільки таким чином вони зуміють створити технологічну платформу, яка залучатиме споживачів до спілкування.
На превеликий жаль сьогодні технології все менше і менше вважаються рушієм бізнесу. Причиною цього можна назвати відсутність візії у ІТ-лідерів, які здатні кинути виклик консервативним підходам.
Генеральні директори багатьох компаній постійно перебувають у пошуках новітніх ідей. Але вони навіть не сподіваються отримати їх із ІТ-відділу. Занадто багато топ-менеджерів та їх підлеглих чекають, поки хтось інший зробить перший крок.
Єдиний шлях до порятунку — створення діяльної й активної організації інформаційних технологій, проведення опитувань для визначення потреб споживачів та пошук нових ідей, концепцій, процесів і, очевидна річ, технологій, які здатні стати рушієм бізнесу.