Управління змінами було і залишається одним з перших на порядку денному керуючого складу майже будь-якої компанії. Проте, виснажені змінами, менеджери чинять їм дедалі більший опір.
Опитування майже 900 керівників (більше, ніж у 30-ти компаніях з усього світу) організацією BlessingWhite виявило, що супровід команди через організаційні зміни є найбільшим викликом для половини респондентів. Управління змінами часто вважається найважливішим завданням, яке сприяє розвитку компанії, стверджує генеральний директор BlessingWhite Крістофер Райс (Christopher Rice).
"Дослідження робить очевидним, що звичні підходи до розвитку лідерства не приносять прийнятних результатів. Воно лише показує, який дискомфорт та опір викликає управління змінами у менеджерів середньої ланки. З кожним місяцем все більше менеджерів відверто визнають, що вони втомилися від змін".
Для забезпечення успішного впровадження змін, топ-менеджерам слід встановити чіткий стратегічний напрямок для своєї організації. Яким чином поєднуються різні частини організації і хто за які процеси відповідає.
Для того, щоб люди розуміли свої завдання та функції у новій системі, стратегія повинна бути відкомунікована серед співробітників. А це означає здатність перейматися, фокусуватися та чітко бачити перед собою мету. Топ-менеджерам слід усвідомлювати, що така діяльність вимагає від них не лише компетентності, але й потужних комунікаційних навичок. Вони повинні бути ефективними, створюючи значення, а не лише інформацію, демонструвати емпатію та сприяти довірливим стосункам.