Вже сьогодні діти здатні запрограмувати DVD-плеєр більш якісно, ніж їхні батьки. Але коли йдеться про бізнес, різниця поколінь може виявитися куди більш серйозною. По суті шість із 10 власників сімейного бізнесу хотіли б мати більше навичок та знати, як правильно здійснювати інвестиції у новітні технології.
Опитування більш ніж 250 малих бізнесів, яке провела компанія Microsoft виявило, що у 7 із 10-ти молодше покоління більш позитивно ставиться до новітніх технологій, ніж їхні старші співробітники.
Старші власники бізнесу (часто це засновники) менш зацікавлені у новітніх високотехнічних продуктах та програмному забезпеченні. Принаймні до тих пір, поки вони не бачитимуть чіткого свідчення їхньої прибутковості та позитивного впливу на результат діяльності компанії.
Найбільш розповсюдженими технологіями, які застосовуються в сімейних бізнесах, є інтернет та персональні комп'ютери. Три чверті бізнесів володіють і тим і іншим. При цьому молодші співробітники турбуються про нестачу інвестицій в інформаційні технології і бояться, що без новітніх технологій бізнес, у якому вони працюють, не зможе стати конкурентоспроможним.
Молоде покоління більш задоволене тими технологіями, які вони вже встигли придбати. Вони готові витрачати додаткові кошти на бездротові технології та мобільні новинки.
Інвестування у модерні інформаційні технології здатне привабити до компанії потік "молодої крові". Три чверті респондентів зауважують, що такі технології відіграють першорядну роль для зростання бізнесу.