Виявляється, топ-менеджери компаній куди більш лояльні до своїх організацій, ніж ми звикли думати. Понад 50% із них за всю свою кар'єру планують працювати не більше, ніж у семи компаніях, а чотири з 10-ти перебувають на своїй теперішній посаді протягом 5-ти років.
Опитування, проведене компанією BlueSteps.com при Association of Executive Search Consultants (AESC), в якому взяли участь близько 1000 європейських топ-менеджерів, виявило, що останні здебільшого лояльно ставляться до своїх роботодавців, хоч і пам'ятають при цьому про високу мобільність сучасного ринку праці. Той факт, що чотири з 10-ти респондентів визнають 25-відсоткову плинність управлінських кадрів протягом п'яти років (іншими словами — чверть топ-менеджменту не залишається на своїх посадах довше, ніж п'ять років) також свідчить про високу мобільність ринку праці.
Пітер Фелікс (Peter Felix), президент AESC, висловив свій щирий подив результатами дослідження, особливо, зважаючи на просто-таки неймовірний попит на талановитих топ-менеджерів. "Беручи до уваги ту нестачу управлінських навичок, якою характеризується сучасний ринок праці, я очікував що топ-менеджери поводитимуться куди більш мобільно та змінюватимуть компанії із більшою легкістю та охотою", — пояснює він.
55% респондентів переконані, що 2 роки — це мінімальний період, який топ-менеджер може провести в одній компанії, перш ніж отримає право включити її як "місце роботи" у своє резюме. А більше, ніж чверть респондентів стверджують, що цей період повинен бути не меншим, ніж три роки.
Сім із десяти професійних управлінців, які взяли участь в опитуванні, переконані, що за 10-річний період топ-менеджерові припустимо змінити не більше, ніж дві-три організації. В іншому разі на нього обов'язково навісять клеймо "безнадійного перебіжчика". "Ці дані яскраво віддзеркалюють традиційне переконання, що топ-менеджер не здатен здійснити відчутного впливу на компанію менше, ніж за 2 роки роботи у ній", — пояснює Фелікс.
Дослідження також звертає увагу на ключові фактори, які змушують топ-менеджерів залишати компанії. Більше, ніж три чверті серед таких факторів називають відсутність перспектив для кар'єрного зростання, що робить цей аспект найбільш важливим для кожного топ-менеджера. На другому та третьому місці знаходяться такі фактори як незадоволення вищим керівництвом (дві третини) та слабкі цінності компанії (більше, ніж половина).
При цьому зворотнім фактором, який здатен привабити топ-менеджера на посаду, несподівано виявилася підвищена відповідальність та більш керівна роль — цього в компаніях шукають 8 із 10-ти топ-менеджерів. А 60% респондентів прагнуть, щоб на управлінській посаді вони мали можливість проявити свої підприємницькі таланти.