13-14 березня 2002 року Українська асоціація якості та Стокгольмська школа економіки (провідний заклад Європи у сфері вивчення задоволеності споживачів) проводять Всеукраїнську конференцію "Задоволеність споживача - основа успіху у бізнесі".
Мета конференції: ознайомити учасників з сучасними вітчизняними і закордонними розробками щодо використання показників задоволеності споживача у менеджменті підприємства.
В програмі:
Споживач - головний пріоритет новітнього менеджменту.
Захист прав споживачів - сучасний стан та перспективи. Законодавче забезпечення.
Орієнтація на споживача - перший принцип менеджменту якості в стандартах ISO 9000:2000, одна з основоположних концепцій Загального управління якістю (TQM).
Світовий досвід вивчення задоволеності споживачів. Методика та практика.
Показники лояльності та задоволеності споживачів як основні індикатори майбутніх рішень.
Методика вимірювання показників лояльності та задоволеності споживачів.
Управління інформацією, що надходить за зворотним зв'язком від споживачів. Обробка та розгляд скарг споживачів.
Розвиток партнерських стосунків зі споживачами - шлях до досягнення довготермінового спільного успіху.
Конференція приурочена до Всесвітнього дня захисту прав споживачів. В її роботі візьме участь визнаний в Європі фахівець в галузі якості та маркетингу Джованні Монті (Італія) - інспектор з міжнародного маркетингу UNILEVER ITALIA. В рамках конференції фахівці Стокгольмської школи економіки в Санкт-Петербурзі проведуть семінар-тренінг "Створення програми дослідження задоволеності споживачів", який буде корисним для всіх, хто займається модернізацією системи управління якістю та організацією моніторингу задоволеності споживачів.
Конференція відбудеться в Київському Будинку профспілок (майдан Незалежності, 2).
За детальнішою інформацією звертайтесь до оргкомітету конференції за тел. (044) 252-59-28, 252-36-01.