Німці, французи та греки присягаються в ній. Британці та ірландці вважають її переоціненою. Американці ніколи не чули про неї. Про що йдеться? Про робочу лояльність, звісно!
Британські та ірландські працівники найменш лояльні в Європі. Вони змінюють організації в середньому раз на кожні вісім років. Але навіть така поведінка виглядає куди більш лояльною, ніж поведінка американців.
Дослідження, проведене Організацією економічного співробітництва та розвитку (OECD), виявило, що греки в середньому проводять в одній компанії 13 років, французи — 12 років, а німці — близько 10-ти років. Складається враження, що серед європейських націй лише британцям та ірландцям начхати на лояльність до роботодавця.
Абсолютні ж рекорди у швидкості зміни посад показують американці. Вони переходять із компанії в компанії із середньою частотою раз на 4 роки.
"Бували часи, коли три позиції за шість років у розділі "робота" в резюме кандидата на посаду вважались збоченням. Сьогодні ж це абсолютно нормально", — переконана Мері Кітін (Mary Keating), спеціаліст із людських ресурсів у Trinity College Dublin.
Професор Джон Гірі (John Geary), керівник докторських студій у University College Dublin вбачає особливий фактор, який призводить до високої плинності кадрів у Ірландії. Історично так склалося, що молодші співробітники змінюють компанії частіше, ніж їхні старші колеги. Ірландія ж на сьогодні є однією із наймолодших націй у Європі. Це призводить до високих показників плинності у цій країні.
"Управлінські компетенції у Великобританії та Ірландії менше прив'язані до конкретної сфери діяльності, ніж у інших європейських країнах, — пояснює Гірі. — Ви легко можете стати бухгалтером, отримати ступінь MBA і отримати квиток до управлінської посади фактично у будь-якій галузі. В континентальні Європі, наприклад, якщо ви отримали освіту "інжиніринг", то для подальшого розвитку будете змушені отримати докторський ступінь з інжинірингу і працювати виключно у даній галузі".
Що ж, вісім років — достатньо вагомий період часу для перебування у одній організації. Змінюючи компанії, працівники просто намагаються відшукати кращі можливості та максимально застосувати свій потенціал.