Вдала комунікація між менеджерами та їх підлеглими має безпосередній позитивний вплив на результативність компанії і, за результатами останніх досліджень, сприяє підвищенню мотивації персоналу. Чому ж тоді так багато керівників до сих пір не навчилися управлятися із комунікаційними інструментами?
Дослідження серед 264-х компаній, проведене консалтинговою компанією Watson Wyatt, виявило шість комунікаційних практик, які відрізняють провідні компанії від середньостатистичних організацій. Більшість із них не нові, і навіть не інноваційні, та все ж вони опираються на базові речі, які й роблять їх настільки цінними.
По-суті, компанії із найбільш ефективними комунікативними програмами звітують про на 47% більше повернення інвестицій у 2002-2006 роках. Такі компанії показують у чотири рази вищий рівень мотивації працівників.
Нижче наведено шість комунікаційних практик, про які йшлося у дослідженні:
фокусування менеджерів та спеціалістів на потребах споживача;
залучення працівників до управління бізнесом;
допомога менеджерам здійснювати більш ефективну комунікацію;
залучення таланту внутрішніх комунікаторів до управління змінами;
вимірювання впливу комунікації на співробітників;
брендінг досвіду працівників.
"Передові управлінці чудово розуміють, що саме правильна комунікація є ключовим рушієм бізнесу, — переконана Кетрін Єйтс (Kathryn Yates), керівник комунікаційного консалтингу у Watson Wyatt. — Вони використовують комунікаційні інструменти для підвищення мотивації співробітників, та власних бізнес-цілей".
Ефективні комунікаційні програми можуть докорінно змінити способи взаємодії між роботодавцями та підлеглими. І ці зміни, безперечно, будуть виключно позитивними.