ІНСАЙТИ | Залученість персоналу 12 жовтня 2017 р.

На одній хвилі: 5 порад щодо збільшення залученості працівників

Джерело: kmbs journal

Проблемою компаній по всьому світі є те, що працівники не відчувають зв’язку з тим, що вони роблять, зі своїми колегами та з бізнесом в цілому. Через це їхня продуктивність знижується, мотивація — також, а організація втрачає гроші. Як відновити цей зв’язок чи посилити його? Нафталі Хофф (Naphtali Hoff), консультант, коуч, автор книги "Становлення нового боса" (Becoming the New Boss), пропонує кілька порад.

Нафталі Хофф (Naphtali Hoff) Нафталі Хофф
(Naphtali Hoff)
Коли ми відчуваємо, що нас щось поєднує із компанією, на яку ми працюємо, то виграють усі. Люди знають: у тому, що вони роблять, є сенс, а тому вони готові докладати більших зусиль. Вони частіше проявляють свій талант, розвивають свої найкращі якості — і це відбувається природно.

Сьогодні потреба у такому зв’язку є ще сильнішою, ніж будь-коли раніше. Особливо у молодих працівників: вони очікують, що робоче місце буде для них не просто джерелом грошей, але й способом знайти сенс свого існування.

Створення робочого середовища, де все вищеописане реальне, є завданням керівника. Що йому для цього потрібно?

1. Мати чітку візію. Бути візіонером — не опція, а необхідність для лідера. У нинішньому бізнес-середовищі керівнику все частіше доводиться відігравати роль оповідача, створювати історії про минуле й майбутнє — і завдяки цьому підтримувати мотивацію й креативність своїх людей.

Щоб бути зрозумілою й близькою для працівників, візія має бути достатньо простою й живою. Скажімо, коли президент Кеннеді презентував візію космічної програми, він не вдавався у складні технічні подробиці. Він заявив, що мета програми — відправити людину на Місяць ще до кінця десятиріччя (тобто 1960-тих).

Дуже корисними при формулюванні місії бувають метафори, аналогії, приклади. Саме вони роблять місію живою.

В основі місії має бути якась велика ідея, потенційний сильний вплив на суспільство. Людям хочеться відчувати: те, що вони роблять, дійсно важить багато. Масштабна місія допомагає їм у цьому.

І, нарешті, місія має повторюватись часто, легко передаватись з вуст до вуст. А тому її потрібно звести до короткої фрази, яку просто запам’ятати.

Бути візіонером — не опція, а необхідність для лідера

2. Допомагати людям відчути, що їх цінують. Якщо працівник виконує свою роботу добре, але це сприймається керівником як належне, то його мотивація часто страждає. І, навпаки, коли людина бачить, що її зусилля цінують (наприклад, їй про це кажуть, або заохочують її певним чином), то вона прагне зробити ще більше. А відчуття зв’язку з компанією — зростає.

3. Спілкуватись частіше. Що більше комунікацій між працівниками та керівником, а також між колегами, тим більш «живою» стає для них компанія. У цьому випадку люди відчувають, що вони залишаються на зв’язку з усім, що відбувається навколо них.

4. Надавати можливість висловитись. Також важливо, щоб спілкування було двостороннім. Працівники повинні мати можливість висловитись. У залежності від розміру компанії можна обирати різні інструменти для цього: особисте спілкування, групові зустрічі, опитування тощо.

5. Залишити місце для помилки. Помилки все одно траплятимуться, особливо якщо працівники виходитимуть з власної зони комфорту, навчаючись чомусь новому. І у такій ситуації вони мають розуміти, що їх не покарають. Деякі компанії йдуть навіть далі — вони винагороджують за помилки. Чи, принаймні, цінують їх.

За матеріалами "5 Tips to Increase Workplace Engagement", Great Leadership.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Переваги поразокПереваги поразок
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
Давати і брати. Революційний підхід до успіхуДавати і брати. Революційний підхід до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)