ІНСАЙТИ | Business Intelligence 21 березня 2007 р.

Business Intelligence: Про що ви думаєте?

Нове покоління програмного забезпечення здатне автоматизувати мисленнєвий процес і допомогти менеджерам у прийнятті критичних рішень. Вже сьогодні багато людей бізнесу використовують такі інструменти як Google Trends для порівняння інтенсивності пошукових запитів. Це дозволяє визначити, наскільки вдало була вибрана ідея і наскільки вона відповідає ринку. Вочевидь, цей метод може лягти в основу нового класу інструментів так званої "мисленнєвої підтримки", основна функція яких полягатиме у підтримці прийняття тих чи інших рішень у процесі стратегічного управління.

Джон Паркінсон (John Parkinson), який пропрацював бізнес-консультантом протягом 20-ти років, переконаний, що прийняття щоденних бізнес-рішень повинно бути максимально автоматизованим. Зрештою, якщо рішення є рутинним і ви розумієте правила, які впливають на його прийняття, тоді рішення може бути здійснене програмним забезпеченням із використанням спеціального "мисленнєвого двигуна". За останні кілька років можна було спостерігати за багатьма прикладами таких програм у різних сферах: захисту інформації, прийняття рішень про кредитування, управління інвентарем і т. п. Проте, існує набагато більше рішень, які можуть прийматися за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення. Наприклад, всі цінові рішення (про підвищення чи зниження цін на ті чи інші товари та послуги) базуються на об'єктивних коливаннях ринку і можуть бути здійснені автоматично.

Оскільки інструмент, про який говориться вище, по-суті є новою категорією, він базується на наборі "не до кінця досліджених" ідей із різних джерел. Праця у цьому напрямку триває в багатьох науково-дослідних інститутах, навчальних закладах та у компаніях. Всі вони погоджуються, що при вдалій розробці, такі інструменти зможуть виконувати багато важливих завдань:

  • вони дадуть змогу автоматизувати процес прийняття щоденних рішень;
  • вони могтимуть дати відповідь навіть на "неправильно поставлені запитання", адже базуватимуться на об'єктивній інформації;
  • вони дозволять миттєво "побудувати" симуляцію тієї чи іншої ситуації і відповісти на запитання "що якщо"?
  • вони братимуть до уваги наявне оточення і гарантуватимуть, що прийняте рішення не зашкодить тим речам, які вже існують і функціонують;
  • і нарешті, вони генеруватимуть набір правил, необхідний для створення та розвитку "мисленнєвого рушія".

Проте, не варто забувати, що мисленнєві інструменти не зможуть замінити людського розуму. Їхньою метою є тільки підтримка процесу прийняття рішень у компаніях. І вони дають змогу мислити вільніше, швидше та ширше, ніж без використання комп'ютерних моделей.

Ярослав Федорак, за матеріалами CIO Insight.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
ПрокрастинаціяПрокрастинація
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)