ІНСАЙТИ | Лідерство 30 травня 2012 р.

Вісім переконань видатних керівників

Джефрі Джеймс (Geoffrey James), автор колонки "Sales Source" в журналі Inc., переконаний, що найкращим керівникам притаманні вісім основних переконань.

Джефрі Джеймс (Geoffrey James)
Джефрі Джеймс
(Geoffrey James)
1. Бізнес — це екосистема, а не поле битви. Середньостатистичні керівники сприймають бізнес як конфлікт між компаніями, відділами чи групами. Вони збирають вражаючі "війська", щоб перемогти "ворогів", якими вважають своїх конкурентів, та завоювати "територію" — тобто клієнтів.

Видатні керівники вважають бізнес симбіозом, у рамках якого різні компанії співпрацюють заради виживання та процвітання. Вони створюють команди, які легко адаптуються до нових ринків та вибудовують партнерські стосунки з іншими компаніями, клієнтами і навіть конкурентами.

2. Компанія — це спільнота, а не механізм. Середньостатистичні керівники сприймають компанію як механізм, в якому співробітники виконують роль запчастин та коліщаток. Вони створюють жорсткі структури і встановлюють жорсткі правила, а потім намагаються зберегти контроль над цією "машиною", смикаючи за важелі та крутячи руль.

Видатні керівники сприймають бізнес як набір індивідуальних надій та мрій, спрямованих на спільну високу мету. Вони надихають співробітників присвятити себе успіху своїх колег — а отже всієї компанії.

3. Керівництво — це сервіс, а не контроль. Середньостатистичні керівники хочуть, щоб співробітники робили те, що їм говорять. Вони не сприймають ініціативу і створюють середовище, в якому панує менталітет: "зачекаємо, що скаже бос".

Видатні керівники задають загальний напрямок руху, а потім беруть на себе забезпечення співробітників ресурсами, необхідними їм для успішної роботи. Вони віддають право прийняття рішення підлеглим, що дозволяє команді випрацювати свої власні правила, і втручаються тільки у надзвичайних ситуаціях.

4. Співробітники — це однолітки, а не діти. Посередні начальники вважають підлеглих інфантильними та незрілими особами, яким при жодних обставинах не можна довіряти і яких неодмінно потрібно тримати під контролем.

Видатні керівники ставляться до кожного співробітника так, наче це найважливіша людина в компанії.

5. Мотивація народжується завдяки візії, а не через страх. Посередні керівники впевнені, що страх — перед звільненням, насміханнями, втратою бонусів чи привілеїв — це важлива складова мотивації. Як наслідок — співробітники бояться приймати ризиковані рішення і компанія перестає розвиватися.

Видатні керівники допомагають колегам побачити краще майбутнє і шлях, як стати частиною цього майбутнього. Як наслідок, співробітники працюють більш віддано, оскільки вірять у цілі компанії, їм по-справжньому подобається їх робота і вони знають, що успіх компанії стане їхнім особистим успіхом.

6. Зміни ведуть до зростання, а не до страждання. Середньостатистичні керівники сприймають будь-які зміни як додаткові труднощі, на які можна наважитися тільки якщо компанія знаходиться на межі повного провалу.

Видатні керівники вважають зміни невід'ємною частиною життя. Вони не женуться за "змінами заради змін", але чудово розуміють, що успіх можливий лише за умови, якщо співробітники компанії будуть використовувати нові ідеї та підходи до ведення бізнесу.

7. Технології відкривають нові можливості, а не слугують виключно інструментом автоматизації. Посередні начальники дотримуються застарілої думки, що ІТ-технології потрібні тільки для того, щоб підвищити контроль та прогнозованість. Вони встановлюють централізовані ІТ-рішення, які дратують співробітників.

Видатні керівники бачать в технологіях способи розвитку в співробітниках творчості та можливості для покращення стосунків.

8. Робота повинна приносити задоволення, а не перетворюватися на каторгу. Середньостатистичні керівники переконані, що робота — це необхідне зло. Вони щиро вірять, що співробітники ненавидять роботу, тому підсвідомо вважають себе тиранами, а підлеглих — жертвами. Не дивно, що кожен з них поводиться відповідно.

Видатні керівники ставляться до роботи як до приємного заняття і вважають, що вона повинна бути приємною в тому числі і для підлеглих. Тому справжні лідери вірять, що головне завдання керівника — поставити людей на ті посади, де вони зможуть почуватися по-справжньому щасливими.

За матеріалами "8 Core Beliefs of Extraordinary Bosses", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
ПрокрастинаціяПрокрастинація
МікромайстерністьМікромайстерність

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)