Зростання попиту на робочу силу підвищує рівень апатії серед кандидатів
Якщо ви прагнете успішно пройти співбесіду — то принаймні з'явіться на ній. І хоча це видається очевидним, далеко не всі кандидати на посаду виконують це правило. Емануель Конде (Emmanuel Conde), директор із рекрутингу в Alliant Technologies, ділиться своїм досвідом, розповідаючи про зростання кількості кандидатів, які ніколи не приходять на перше інтерв'ю в компанію.
"Останнім часом такі люди трапляються все частіше й частіше, — стверджує Емануель. — При цьому їх кількість серед ІТ-спеціалістів початкового рівня складає 50%, а серед кандидатів, які претендують на керівні посади, може досягати 20%".
Не варто думати, що вказана проблема стосується тільки Конде. Проблема відсутності на співбесідах перетворюється на справжню епідемію, яка вражає всі сфери бізнесу, починаючи від інформаційних технологій і закінчуючи охороною здоров'я.
Експерти з питань кар'єри причиною такої ситуації звикли називати перенасиченість вакансіями ринку праці. Проте не виключено й те, що причиною проблеми є ставлення до працівників як до масового продукту, підсилене розповсюдженням онлайн-інструментів рекрутингу.
"По суті, Інтернет стер різницю між пошуком роботи та пошуком партнера для побачення, — переконаний Сет Годін (Seth Godin), автор книги "Заглиблення" (The Dip). — Компанії отримують тисячі резюме, але ніхто не читає їх. Люди перетворюються на папірці — стають предметом ширвжитку. Генеральні директори не просять своїх рекрутерів найняти "дивовижних індивідів — професіоналів у тій чи іншій сфері", вони вимагають знайти найдешевших людей, які зможуть справитись із конкретними завданнями". З якого ж дива ці люди повинні виказувати таким керівникам повагу своєю появою на співбесіді? Їх знайшли як папірець. Нехай тепер і спілкуються із папірцем!"
Дослідження також вказують на те, що хоча звичка не з'являтися на заплановані співбесіди більш притаманна молодому поколінню кандидатів, все ж іноді нею грішать і старші працівники.
За матеріалами "Tight labor market seen creating more apathetic applicants", MCNBC.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.
|