ІНСАЙТИ | Прийняття рішень 24 лютого 2021 р.

Як бізнес-лідерам приймати більш проактивні рішення: 12 способів

Бізнес-лідер кожен день стикається з безліччю виборів і, перш ніж приймати будь-які рішення, важливо заздалегідь оцінити ризики, які можуть перешкодити досягненню його стратегічних цілей.

Проактивні лідери виявляють потенційні проблеми і вирішують їх ще до того, як вони виникнуть. Такий підхід зміцнює довіру до здатності керівництва компанії приймати рішення, що, в свою чергу, допомагає бізнесу завоювати довіру як співробітників, так і клієнтів.

Дванадцять членів Forbes Coaches Council поділилися своїми порадами про те, як бізнес-лідеру почати думати більш проактивно і приймати більш розумні рішення.

Як бізнес-лідерам приймати більш проактивні рішення: 12 способів

1. Створіть і підтримайте візію

Ви не можете передбачити всі можливі варіанти. Я використовую 3-етапний процес із клієнтами для попереджувального прийняття рішень. По-перше, створіть візію того, де ви хочете бути. По-друге, проведіть SWOT-аналіз (сильні і слабкі сторони, можливості і загрози) вашої поточної ситуації. По-третє, виберіть три проекти, які будуть підтримувати вашу візію. Згодом продовжуйте коригувати свій процес. Таким чином, ви завжди будете засновувати свої рішення на тому, чого хочете досягти, а не залишатися реактивними. — Дафна Горовіц (Daphna Horowitz), Daphna Horowitz Leadership

2. Зосередьтеся на швидкості зовнішніх змін

Після того, як швидкість зовнішніх змін буде виявлена і зрозуміла, зорієнтуйте свої внутрішні процеси, процедури і методи комунікації на забезпечення узгодженості організаційних ресурсів, персоналу і зусиль. Організаційна узгодженість підвищить залученість команди і позитивно вплине на її ефективність. — Денніс Вольпе (Dennis Volpe), LRI

3. Беріть участь у сценарному плануванні

Сценарне планування використовується вже багато років, але більшість організацій навіть не чули про нього. Якщо керівники організацій не пошкодують свого часу, це може стати дуже цінним інструментом. Він застосовується для складання гнучких довгострокових планів і був класичним методом, що використовувався військовою розвідкою. Існують різні версії сценарного планування, але найбільш ефективна серед тих, що я бачила, створена фахівцями з розвитку людських ресурсів. — Сьюзан Медсен (Susan Madsen), Jon M. Huntsman School of Business

4. Ставте перед собою велику амбітну мету

Зіставте свої цілі. Поставте перед собою велику амбітну мету (Big Ambitious Goal, BAG) на 8-10 років вперед. Встановіть трирічні і однорічні віхи, які наблизять вас до вашої BAG. Потім визначаються щоквартальні стратегічні пріоритети (QSP) на стратегічні дні. Вони повинні відповідати довгостроковим цілям. Вірність довгостроковим цілям — це справа власника. І невпинно працюйте над QSP. Робіть хоча б одну справу кожен день для кожного QSP. — Старді МакКі (Sturdy McKee), SturdyMcKee.com

5. Передбачайте свої майбутні потреби

Прогнозуйте свої потреби в талантах, організаційні та клієнтські потреби на основі поточних і майбутніх подій, а також довірливих і прозорих бесід, а потім вносьте відповідні зміни. Як керівник, ви повинні знати, що відбувається за межами вашої організації, всередині галузі і з вашими конкурентами. Це дозволить вам залишатися проактивними при вирішенні проблем і пошуку новаторських рішень. — Ізабела Лундберг (Izabela Lundberg), Legacy Leaders Institute

6. Не ігноруйте маленькі проблеми

Дивіться на дорогі товари і "фрукти, що низько висять" з однаковим трепетом, бо те, що ви ігноруєте зараз, пізніше може стане критичним. Керівники бізнесу схильні зосереджувати свою увагу на вимогах регулюючих органів або питаннях економічної адаптації. Природно грати в числа, аби залишатися актуальними й успішними, але невеликі проблеми, котрі ми обходимо, в результаті виявляються найдорожчими. — Амера Маккой (Amera McCoy), McCoy Consulting LLC

7. Будьте «Heads-Up» замість «Heads-Down»

Бізнес-лідеру легко продовжувати займатися тим, що найбільше потребує його уваги. Я рекомендую своїм клієнтам щотижня виділяти час для «Heads-Up», щоб задати найбільш важливі питання. Також важливо запланувати такий час зі своєю керівною командою. Якщо ви не проявляєте ініціативу у виборі часу для стратегічних цілей, вам буде складно діяти проактивно при прийнятті стратегічних рішень. — Кімберлі Руш (Kimberly Roush), All-Star Executive Coaching

8. Фіксуйте теми для обговорення на наступній зустрічі

Я рекомендую своїм коучинг-клієнтам додавати постійний пункт до порядку денного на початку кожної зустрічі, аби фіксувати теми для обговорення на наступній зустрічі. Таким чином, вся група дізнається про майбутні пріоритети і це дасть їм час підготуватися до більш продуктивних і ефективних обговорень. Крім того, це дозволяє команді залишатися в грі на поточній зустрічі. — Каран Роудс (Karan Rhodes), Shockingly Different Leadership

9. Створіть аналітичні центри у своїй компанії

Створюйте аналітичні центри з відкритими і чесними керівниками відділів або коучами. Приділіть час тому, щоб зосередитися на тих областях свого бізнесу, які можуть вимагати вашої уваги в найближчому майбутньому. Виявіть потенційні проблеми і вирішіть їх, перш ніж вони почнуться. Додайте всі рівні в рішення. Задавайте питання, будьте готові вислухати відповіді і запропонуйте кілька варіантів для вирішення питань розвитку і можливих проблем. — Міранда фон Фріккен (Miranda VonFricken), Miranda VonFricken — Masterminds & Personal Growth Coaching!

10. Включіть впливові точки зору

Включіть точки зору тих, хто може вплинути на рішення. Ключове слово тут — участь. Участь має бути заради прийняття рішення, а не лише заради самої участі. Іншими словами, допоможіть людям краще зрозуміти, хто і які рішення повинен приймати, і відповідно до яких принципів визначається процес прийняття рішень. Підкресліть дію і рефлексію. — Крістіан Хофманн (Cristian Hofmann), Empowering Executives | SUPERGROUP LTD

11. Зробіть планування священним

Одне з найскладніших завдань для зайнятого керівника — це виділити час на планування. Один із найкращих прийомів, які використовують великі лідери, — це виділяти й економити час для себе і своєї команди, щоб планувати і розставляти пріоритети. Блокуйте, захищайте і використовуйте час у звичайному режимі для планування і організації роботи. — Ліза Коулман (Lisa Coleman), Lisa Coleman Advisory Services, LLC

12. Використовуйте гнучкий підхід із жорсткими обмеженнями

У нестабільні і складні часи швидких змін довгострокове планування не працює. Гнучкість — ключ до досягнення нашої візії та цілей. Для ілюстрації: в разі святкування дитячого дня народження, який являє собою складний і невизначений сценарій, докладне планування всіх заходів з 14:00 до 18:00 було б не дуже ефективним. Гнучкі підходи з жорсткими обмеженнями у цей час підходять найбільше, аби гарантувати безвідмовні умови. — Майкл Тіманн (Michael Thiemann), Strategy-Lab™.

За матеріалами "12 Ways For Business Leaders To Make More Proactive Decisions", Forbes.

Ілюстрація: entrustsolutions.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Закони переможців. Як здійснити cвої мріїЗакони переможців. Як здійснити cвої мрії
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Тригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бутиТригери. Сформуй звички і стань тим, ким хочеш бути

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)