ІНСАЙТИ | Диджиталізація 10 листопада 2017 р.

«Дорожня карта» диджитал-трансформації

Все більше керівників усвідомлюють невідворотність диджиталізації. До цього їх може підштовхнути, серед іншого, поява «підривників» на ринку, зміна потреб споживачів, бажання створити новий продукт чи інноваційну операційну модель. Але як підійти до таких глибинних змін?

«Дорожня карта» диджитал-трансформації Майк Саткліфф (Mike Sutcliff), CEO Accenture Digital, рекомендує вчинити лідерам, які планують диджитал-трансформацію, наступні кроки.

Закладіть «фундамент» диджиталізації

Перед усе важливо усвідомити: програма цифрових перетворень не може бути просто однією із позицій у довгому переліку завдань компанії, а також, що її неможливо реалізовувати силами спеціально створеного для цього підрозділу. Бо тоді ваша трансформаційна ініціатива стане «чорною дірою», яка поглинатиме гроші, час та зусилля.

Слід розпочати з двох базових питань: 1) якими є теперішні потреби клієнтів та якими вони будуть у майбутньому; 2) які зміни операційного та технологічного характеру слід запровадити, щоб їх задовольнити через використання цифрових платформ. Уважно спостерігайте за поведінкою споживачів. Продумайте — як досвід, який вони отримують в інших фірмах, може вплинути на ваш бізнес; який багатоканальний інтегрований досвід ви можете запропонувати; які диджитал-інструменти є в наявності; як визначити пріоритети для того, щоб здійснити трансформацію в потрібному масштабі та темпі.

Сформулюйте стратегію диджиталізації

Цифрова трансформація далеко виходить за межі технології. Щоб досягти успіху, потрібно продумати: як цифрові інструменти можуть стати рушіями змін у підходах компанії до втілення її місії та бізнес-стратегії. Перетворення в цифрове підприємство реалістично здійснити лише за умови, що керівники сформулюють набір базових засад та операційних процедур, котрі скеровуватимуть співробітників на шляху диджитал-трансформації. Маючи зрозумілу «дорожню карту», окремі команди зможуть оцінювати вибори, які робитимуть у рамках ширшого контексту. Тоді з кожним прийнятим рішенням ціла компанія (а не тільки окремі ділянки бізнесу) наближатимуться до бажаних цілей.

Усувайте внутрішні «кордони» та формуйте партнерства

Сучасне підприємство все далі відходить від командно-адміністративної системи управління та приймає філософію загальної співпраці. Сьогодні керівники IT-підрозділу мають взаємодіяти з кожною ділянкою бізнесу — від його найвищого щабля до маркетингу. Усунення внутрішніх перепон та стимулювання співпраці між підрозділами дасть компанії тривалі переваги, зокрема, у вигляді підвищення продуктивності взаємодії окремих структур і систем, а також більшої гнучкості її функціонування.

У цифровому світі неможливо досягти успіху без співпраці з партнерами по екосистемі. Дуже часто розуміння того, як можна використати активи та інвестиції інших фірм, які нові партнерства сформувати — відкриває двері до генерування цінності, яка інакше залишалась би недосяжною, глибоко прихованою десь у «надрах» вашого бізнесу або ринку.

Вивчайте нові технології

Серед обов’язкових умов успіху диджитал-трансформації — бажання керівників вивчати нові технології, інструменти, методи та системи (як-от технології штучного інтелекту, віртуальної реальності, блокчейн). Зараз чимало фірм переходять від володіння технологічними інструментами до підписної моделі. Вихід поза межі своїх «чотирьох стін» відкриває практично нескінченні можливості для пошуку найкращої комбінації цифрових інструментів та рішень, дозволяє експериментувати з широким набором сервісів та швидко адаптуватись до нових вимог ринку.

Сфокусуйтесь на персоналі

Будь-яка компанія може реалізувати свої цілі, тільки мобілізувавши творчий потенціал та енергію свого персоналу. Співробітники мусять активно прагнути змінити звичні для себе способи праці, співпрацювати одне з одним та виходити поза межі своєї «зони комфорту». Якщо трансформація ґрунтується на чітко сформульованих цінностях, які донесено до цілої організації та які лідери послідовно демонструють на власному прикладі — тоді команди надихатимуться відчуттям спільності цілі та працюватимуть разом над створенням нових ціннісних пропозицій, досвідів, «розумніших» продуктів та послуг.

Загалом, професійні таланти — це один із найважливіших елементів кожної трансформації. Якою б досконалою не була ваша стратегія, без відповідного людського капіталу ви ніколи не досягнете визначених цілей. Тому перед тим, як приступити до розробки трансформаційного проекту будь-якого масштабу, потрібно проаналізувати — чи має компанія відповідний набір цифрових навичок. Якщо ні — ви мусите заповнити пробіли, навчаючи своїх фахівців або залучаючи зовнішніх. Цифровому підприємству потрібні команди, здатні розвивати свої вміння, освоювати нові інструменти, швидко адаптуватись до змін та відновлюватись після невдач.

За матеріалами "Removing the complexities of digital transformation", LinkedIn.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Рік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергієюРік продуктивності. Експерименти з часом, увагою та енергією
50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності50 найкращих книжок в інфографіці. Інструменти особистої ефективності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)