ІНСАЙТИ | Бізнес і життя 12 січня 2016 р.

Технології і «людяний бік» бізнесу

Те, що технології кардинально змінили наше життя, — беззаперечний факт. Проте відповідь на запитання «як саме?» є набагато менш очевидною.

Пем Росс (Pam Ross)
Пем Росс
(Pam Ross)
У своїй статті Пем Росс (Pam Ross), співзасновниця форуму Reinvent Work Summit, автор книги «Blueprint for Workplace Reinvention» («Модель переосмислення робочого середовища»), зупиняється на трьох викликах, на які повинні відреагувати компанії, котрі хочуть мати вмотивований і високопродуктивний персонал.

Ми завжди зв’язані з роботою

Навряд чи для вас перегляд пошти після завершення офіційного робочого дня є чимось надзвичайним. У часи, коли ноутбуки були рідкістю, а смартфонів ще й близько не було, виходячи поза межі офісу, ми залишали там свою роботу. А декому навіть вдавалося досягти гармонії, що втілювалася у восьми годинах праці, восьми — відпочину та восьми — сну.

Сьогодні ж багато людей при всьому бажанні не зможуть пригадати, коли вони востаннє провели таким чином день. А як показало недавнє дослідження The Centre for Creative Leadership, ті, хто має смартфони, зараз працюють у середньому 72 години на тиждень.

Отже, тишком-нишком робота заповнює все більшу частку нашого життя, вичавлюючи з нього час, який ми раніше присвячували улюбленим справам; а перебуваючи в колі близьких чи друзів ми не в змозі зосередитись на спілкуванні з ними. Бо будь-якої миті миготіння гаджету може повернути нас у вир виробничих проблем. Але якщо ми вже вкладаємо в роботу більше часу та енергії, то маємо повне право очікувати від компанії не тільки гідної оплати своїх зусиль. Значущість діяльності, ефективність зв’язку з колегами та клієнтами, гнучкість планування часу, — ось що нам потрібно.

Працювати можна повсюди

Сьогодні технологія дає нам змогу працювати будь-де: вдома, в кав’ярні або на пляжі під час відпустки. Нові й нові точки Wi-Fi з’являються у найрізноманітніших місцях. Це дає вам як керівникові небачену ніколи гнучкість в організації праці персоналу і одночасно змушує шукати відповіді на низку дуже непростих запитань. Наприклад, як згуртувати колектив, члени якого працюють у різних місцях? Як управляти ефективністю праці підлеглих? Як налагодити взаємодію між ними та як сформувати організаційну культуру в умовах, коли люди можуть фізично не зустрічатися днями (або навіть тижнями)?

Комуникація без перепон

Для покоління, яке зростало з Facebook та Twitter, обмінюватись інформацією стосовно того, що відбувається на роботі, є таким же природнім, як і ділитися враженнями про останній уїк-енд або вечерю з друзями в улюбленому ресторані.

Для компаній це означає, що офіційна корпоративна комунікація втрачає свою значущість — і сприйняття марок продуктів фірми та вашого бренду як працедавця значною мірою залежить від того, що говорять про них працівники. Відповідно до глобального щорічного дослідження Trust Barometer, яке проводить компанія Edelman, рівень довіри до пересічного працівника організації є майже вдвічі вищим, ніж до її CEO (47% і 21%, відповідно). Тому для вас є критично важливим те, які вісті понесе персонал у широкий світ. Це, у свою чергу, означає надзвичайно високу цінність для вас фахівців високого класу; а щоб ви спромоглися їх залучити, потрібно сформувати організаційну культуру відповідного рівня.

За матеріалами "How Technology is Challenging the Human Side of Business", Switch & Shift.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ваш надійний тилВаш надійний тил
Змінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у життіЗмінюючи правила гри. Як лідери, новатори та візіонери перемагають у житті
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)