Трансформація бізнесу та управління темпами змін
Лора Мерлінг (Laura Merling), виконавча директорка з питань трансформації та операційної діяльності, а також галузева радниця, розповідає про три фундаментальні стовпи для організаційного успіху.
Без сумніву, ми й надалі спостерігаємо безпрецедентні темпи змін у кожній галузі. Швидке впровадження генеративного штучного інтелекту та його роль у організації мають вагоме значення, оскільки ми стикаємося з дедалі складнішим бізнес-середовищем, в якому руйнуються історичні способи ведення бізнесу.
Бізнес-середовище стикається з викликами через мінливу динаміку робочої сили, що характеризується збільшенням кількості незалежних працівників і зміною вимог до їхніх навичок. Постійно зростаюче регуляторне середовище вимагає багатства даних, але має ще довгий шлях для забезпечення керівних принципів для технологій та інновацій. Усе це спричиняє стрес для організацій.
Три фундаментальні стовпи для організаційного успіху
У світлі цього я виявила три фундаментальні стовпи, які можуть допомогти організації не лише процвітати, але й виживати: лідерство, узгодженість і довіра.
1. Лідерство
Це може здатися очевидним, але співробітники мають сильне прагнення до видимого лідерства. Важливо, щоб хтось репрезентував візію та стратегію компанії; хтось, хто може розповісти і розповідає історію компанії та цілі штучного інтелекту в бізнесі.
Працівники хочуть знати, що хтось стоїть біля керма, керуючи компанією в умовах змін і складних часів, — лідер, який заохочує, а також заряджає енергією і пристрастю. І співробітникам, і клієнтам важливо знати, що є лідер, який спрямовує компанію в потрібному напрямку. Вони прагнуть бути впевненими у вдумливому підході, а також у надійності. Такий зв’язок включає в себе рівень залученості, розмови, загальні збори та інші форми комунікації з боку членів управлінської команди, які є чесними та прозорими. Робота з різними організаційними підрозділами має неоціненне значення для створення міжфункціональних партнерств і співпраці.
2. Узгодження
Першим кроком до ефективного вирішення завдань є визначення основних бізнес-проблем, які ви намагаєтесь вирішити. Це закладає основу для того, щоб кожна ланка бізнесу перебувала на одній хвилі. Коли компанія зазнає змін, необхідні інвестиції та очікувані результати повинні бути тісно пов’язані з довгостроковою стратегією. Стратегія має бути підкріплена ринковими даними та цілями.
Зазвичай бюджетуванням і прогнозуванням займаються незалежно один від одного різні бізнес-підрозділи або ринки. Хоча такий підхід може сприяти зростанню окремих бізнес-напрямків або ринків, важливо пов’язати інвестиції та пріоритети кожного напряму із загальними цілями зростання або іншими всеохоплюючими цілями. Цей зв’язок є життєво важливим для підтримання зростання та забезпечення фінансового добробуту організації в цілому. Щоб досягти повного узгодження, кожен керівник має взяти на себе відповідальність за стратегію компанії та послідовно доносити її до всіх співробітників. Узгодження програм у всіх сферах діяльності розширить можливості команд і рівномірно розподілить тиск по всій організації — від фінансів і HR до технологій, операцій і фронтлайну.
Поряд з узгодженням, першорядне значення має підзвітність. У сучасному бізнес-ландшафті дані повинні бути легкодоступними на кожному етапі — від першого контакту до транзакції і далі — як в історичному аспекті, так і в часі. Використання декількох точок даних для отримання інформації дає змогу оцінити та скоригувати курс — складне, але важливе завдання. Навіть якщо певні показники раніше не вимірювалися, вкрай важливо переоцінити, які дані потрібні, як їх отримати та як ефективно використовувати. Адаптація до процесу прийняття рішень, постановки цілей і вимірювання, що більше ґрунтується на даних, є необхідною умовою виживання компанії. Перехід від анекдотичних свідчень до використання даних та інсайтів знаменує собою фундаментальну зміну в мисленні та підходах.
3. Довіра
Довіра приходить із прозорістю, і ця прозорість проявляється через керівництво компанії і менеджерів середньої ланки. Нам, як лідерам, необхідно зміцнити впевненість у тому, що ми є єдиним цілим.
Узгодженість цілей і результатів є критично важливою, так само як і постійне вимірювання прогресу та готовність до змін, коли це необхідно. Лідери повинні демонструвати вразливість і прозорість у відносинах між собою, щоб сприяти довірі та згуртованості. Ми маємо заохочувати наші команди вчитися на помилках минулого, відпускаючи невдачі, бо інакше ми ризикуємо зазнати невдачі знову.
Співробітники шукають рольових моделей і надійності від керівного складу. Це бажання виходить за межі окремих команд; люди хочуть бачити представництво на всіх рівнях і в усіх напрямках бізнесу. Вони прагнуть залучення, відвертих розмов і особистої взаємодії, а не просто випадкових зустрічей на засіданнях ресурсних груп для працівників. Така робота з персоналом руйнує організаційні бар’єри та заохочує міжфункціональну співпрацю. Керівництво має демонструвати приклад співпраці, яку воно бажає бачити, налагоджуючи зв’язки з різними відділами у нові способи, щоб сприяти партнерству та командній роботі.
Висновок
Управління змінами є головним завданням для всіх керівників, а керівництво через зміни вимагає цілеспрямованості. Створення міцного фундаменту довіри, узгодженості та відвертої комунікації може допомогти створити умови, необхідні для досягнення ваших бізнес-цілей.
За матеріалами Forbes.
Ілюстрація: shutterstock.com
|