ІНСАЙТИ | Зміни 23 грудня 2008 р.

Відчуття крайньої необхідності

Джон Коттер (John Kotter) Відчуття крайньої необхідності може зіграти компаніям на руку, вважає експерт зі лідерства та професор Гарвардської бізнес-школи Джон Коттер (John Kotter). У своїй новій книзі "Відчуття крайньої необхідності" (A Sense of Urgency) він пояснює, що мається на увазі. Звісно ж, і тут не обійшлося без всесвітньої економічної кризи.

Джон розповідає, яким чином криза може стати потужним мотиватором організаційного розвитку. Але для цього потрібно дотримуватися деяких ключових концепцій:

  • До кризи потрібно ставитися як до потенційних нових можливостей, а не лише як до проблем, яких потрібно уникати всіма способами. Криза може бути сприятливою.

  • Потрібно пам'ятати, що сама по собі криза не змінює флегматично-байдужого стану у вашій компанії. А деякі її прояви, такі як: страх, злість та сором, можуть критично знижувати ефективність співробітників. Тому за проявами кризи потрібно завжди уважно стежити.

  • Щоб змінити байдужий "самозаспокоєний" стан у вашій компанії, криза повинна бути помітною, відчутною, а також стосуватися реальних проблем бізнесу. Вона повинна бути достатньо глобальною, щоб її не можна було виправити "дрібними" діями. Компанії потрібно змінюватися, а не приховувати свої проблеми.

  • Потрібно бути надзвичайно проактивним при оцінці, яким чином люди реагуватимуть на зміни у компанії;

  • Плани та дії повинні брати до уваги думки та відчуття всіх співробітників. Тільки працюючи з пристрастю, наполегливістю та оптимізмом, можна досягнути бажаного відчуття крайньої необхідності;

  • Якщо відчуття крайньої необхідності низьке — ні в якому разі не варто пасивно чекати на кризу (вона може ніколи не початися), яка могла б вирішити ваші проблеми. Створіть собі кризу самостійно. Дійте з відчуттям крайньої необхідності кожного дня.

  • Якщо ви перебуваєте на занадто низькій посаді, і при цьому бачите, яким чином криза відкриває нові можливості перед компанією, зверніться до людей на високих посадах для того, щоб вони втілили ваше бачення у дійсність.

За матеріалами "A Sense of Urgency", HBS Working Knowledge.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Зроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший часЗроби це зараз. 21 чудовий спосiб зробити бiльше за менший час
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2025, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)