Як виявляти тренди у своїй галузі: стратегії для лідерів
У сучасному швидкоплинному бізнес-ландшафті для успішного лідера важливо бути хоча б на крок попереду. Одним із ключових факторів у досягненні цього є виявлення трендів у вашій галузі ще до того, як вони стануть мейнстрімом. Однак, маючи так багато доступної інформації, буває складно відокремити сигнал від шуму. Члени Forbes Business Council поділилися практичними стратегіями, які лідери можуть використати, аби краще визначати тренди у своїй галузі та випереджати конкурентів.
1. Поверніться до витоків вашого бізнесу
«Для СЕО легко потрапити в патерн роботи в бізнесі, замість того, щоб працювати над бізнесом. Заплануйте час у своєму календарі та вирвіться зі своєї круговерті. Використовуйте такі інструменти, як Feedly, щоб бути в курсі того, що відбувається у вашій галузі. Вийдіть з офісу або взагалі залиште його і дозвольте своїм думкам блукати, як колись, коли ви були ще в режимі стартапу». — Брайан Якович (Bryan Jakovcic), Fusion Health
2. Будьте допитливими
«Налаштуйте сповіщення Google для термінів і фраз, які вас цікавлять. Задавайте питання науковцям та експертам у сфері державної політики. Відвідуйте нетворкінгові заходи у вашій галузі та ставте глибші запитання, ніж "Чим ви заробляєте на життя?". Якщо ви розвиваєте допитливість, це допоможе вам розвиватися». — Крістен Доннеллі (Kristen Donnelly), Abbey Research
3. Створіть дослідницьку та аналітичну групу
«Створіть спеціальний напрям досліджень та аналізу, щоб відстежувати тренди у відповідних галузях. Рано чи пізно кожен дізнається про останні тренди, що відбуваються навколо нього. Однак ніхто не буде діяти і не розробить план, щоб залишатися на вершині майбутніх трендів, якщо не буде створена спеціальна команда, завданням якої є планування майбутніх дій». — Радж Маддула (Raj Maddula), Global Squirrels
4. Експериментуйте
«Лідери мають експериментувати, а не покладатися лише на дослідження. Наприклад, візьмемо клієнтів, які не хочуть зустрічатися або спілкуватися по відео — більшість не зізнаються в цьому під час проведення дослідження, оскільки визнання того, що вони надають перевагу електронній пошті та текстовим повідомленням у WhatsApp, може звучати антисоціально. Тут може допомогти емпатія. Спостерігайте за діями людей, а не за їхніми словами». — Адам Файєд (Adam Fayed), adamfayed.com
5. Виходьте і вчіться
«Щоб бути на крок попереду галузевих трендів, лідери мають регулярно відстежувати галузеві публікації та джерела новин, відвідувати конференції та заходи, проводити дослідження ринку, аналізувати дані та метрики, співпрацювати з іншими лідерами, експериментувати та впроваджувати інновації. Ці стратегії можуть допомогти їм отримати цінну інформацію, відстежити нові тренди та розробити нові продукти і послуги, які відповідають потребам клієнтів, що постійно змінюються». — Дастін Лемік (Dustin Lemick), BriteCo
6. Регулярно відвідуйте галузеві заходи
«Під час пандемії багато галузевих заходів припинили свою діяльність або перейшли в онлайн. Це була величезна втрата. Дуже важливо не лише відвідувати ці заходи, а й користуватися перевагами неформального спілкування, яке відбувається під час них». — Кевін Маркарян (Kevin Markarian), Roopler
7. Вчіться у тих, хто вас оточує
«Будьте в курсі останніх досліджень, відвідуйте галузеві конференції, беріть участь у дискусіях із колегами та активно шукайте відгуки від клієнтів і співробітників. Використовуючи ці джерела інформації та залишаючись допитливими і відкритими, лідери можуть визначити нові тренди і можливості, а також скоригувати свої стратегії». — Джастен Арнольд (Justen Arnold), Flexx Mobility & Performance LLC
8. Використовуйте цифрові інструменти
«Лідери повинні бути поінформованими та відкритими до нових ідей, використовуючи цифрові інструменти, такі як аналітика соціальних мереж, дослідження ринку, аналіз даних та галузеві звіти для відстеження трендів. Крім того, їм слід активно шукати можливості для інновацій та випереджати нові тренди, відвідуючи галузеві заходи та налагоджуючи зв’язки з колегами й експертами». — Йохан Хаджі (Johan Hajji), UpperKey
9. Залучіть директора зі стратегічного розвитку
«Лідери мусять взяти на себе зобов’язання щодо довгострокового планування, яке виходить за рамки наступного року. Розумні компанії покладають ці обов’язки на директора зі стратегії, який може відвідувати конференції, читати звіти організацій, що займаються питаннями майбутнього (наприклад, Institute for the Future, Future Today Institute, Trend Hunter тощо), а також регулярно ділитися даними та аналізом з іншими керівниками вищої ланки». — Джеррі Кан (Jerry Cahn), Age Brilliantly
10. Слухайте та співпрацюйте з молодими талантами
«Визначати тренди можна, слідкуючи за галузевими новинами, читаючи статті на відповідні теми, підтримуючи зв’язок з іншими представниками індустрії тощо. Більшість лідерів, здається, мають труднощі з тим, щоб залишатися попереду, оскільки не завжди легко прийняти зміни та адаптуватися до них. Не бійтеся отримувати зворотний зв’язок від молодих талантів, співпрацюйте зі своєю командою і, найголовніше, тримайте свій розум відкритим!» — Сал Пажур (Sal Pazhoor), Naztec International Group LLC
11. Будьте проактивними
«Лідери можуть краще визначити тренди у своїй галузі, якщо будуть в курсі останніх новин, відвідуватимуть галузеві заходи, спілкуватимуться з експертами, аналізуватимуть дані та дослідження ринку, а також підтримуватимуть відкриту комунікацію зі своєю командою. Будучи проактивними та постійно навчаючись, вони можуть передбачати зміни та приймати стратегічні рішення, щоб випереджати нові тренди у своїй галузі». — Зейнеп Екемен (Zeynep Ekemen), Silver Defender
12. Залишайтеся на зв’язку з іншими у вашій галузі
«Ніщо не замінить спілкування з вашими конкурентами або колегами зі споріднених підприємств у вашій галузі. Я є членом кількох груп Slack із людьми, які володіють іншими SEO-агентствами. Це чудовий спосіб бути в курсі галузевих трендів». — Ендрю Шотланд ( Andrew Shotland), Local SEO Guide
13. Долучайтеся до професійних асоціацій
«Крім збору даних із галузевих досліджень, новин, даних і трендів, для лідерів важливо також брати участь у професійних асоціаціях. Залучення тих, кого вони обслуговують, є ще одним способом отримати інформацію». — Джеффрі Роуч (Geoffrey Roche), Core Education PBC
14. Отримуйте зворотний зв’язок від клієнтів
«Прислухайтеся до своїх клієнтів, адже саме завдяки їм існують тренди. Якщо вони скаржаться на якусь функцію, змініть її. Якщо вони просять функцію, додайте її. Ваші клієнти багато знають, тому слухайте їх і реагуйте». — Дейман Дулітл (Deyman Doolittle), ShipSigma
Ілюстрація: thatcontentguy.sg
|