Технологія перемог: навіщо читати книгу «24 кроки до успішного стартапу»
Джерело: m!nd
Бекграунд. Білл Олет (Bill Aulet) — керівний директор Центру підприємництва ім. Мартіна Траста Массачусетського технологічного інституту, а також старший викладач Школи менеджменту ім. Альфреда Слоуна Массачусетського технологічного інституту. Автор інноваційних навчальних програм і володар професійних нагород за викладацьку діяльність. До роботи в MTІ 25 років займався бізнесом, створив кілька компаній із ринковою вартістю в сотні мільйонів доларів.
Працюючи фінансовим директором в Viisage Technology, підняв ринкову вартість компанії з $50 до $500 млн. У книжці можна знайти чимало реальних кейсів від студентських команд MTІ, які вибрали курс «Нові підприємства» під час бакалаврських і магістерських програм. Автор пояснює, як розрізнити інноваційне та середнє підприємництво, розвинути власні ідеї, проаналізувати спектр потенційних споживачів та з чого починати розробку бізнес-моделі. Книжка «24 кроки до успішного стартапу» (Disciplined Entrepreneurship: 24 Steps to a Successful Startup) ввійшла в топ-15 книг про створення власного бізнесу за версією сайту Amazon.com.
Сюжет. За задумом і структурою ця книжка — інтегрований набір інструментів для підприємців, які започатковують першу чи нову справу. Вона має допомогти їм збудувати видатні підприємства, в основі яких — нові інноваційні продукти. Цей 24-кроковий посібник також стане в пригоді серійним підприємцям із масштабним досвідом у певній сфері чи галузі — як засіб ефективнішого виведення продуктів на ринок.
Як підприємець, автор знає багато помічних джерел, від книжок до менторів, але передусім — це його власний досвід. Однак він не знайшов єдиного джерела, у якому все було би зібрано докупи, і зібрано добре.
Автор прочитав чимало блискучих книжок із прекрасним матеріалом, зокрема «Подолання прірви» (Crossing the Chasm) Джеффрі Мура (Geoffrey Moore); «Стратегію блакитного океану» (Blue Ocean Strategy) Ві Чан Кіма (W. Chan Kim) та Рене Моборна (Renée Mauborgne); «Вхідний маркетинг» (Inbound Marketing) Браяна Галліґена (Brian Halligan) та Дармеша Шаха (Dharmesh Shah); «Чотири кроки до осяяння» (Four Steps to the Epiphany) Стіва Бланка (Steve Blank); «Стартап без помилок» (The Lean Startup) Еріка Райза (Eric Ries); «Ощадливе ведення справ» (Running Lean) Аша Моріа (Ash Maurya) і «Створюємо бізнес-модель» (Business Model Generation) Алекса Остервальдера (Alex Osterwalder) та Іва Піньє (Yves Pigneur). Це цінні книжки, і він посилається на них чимало на цих сторінках. Однак названі автори зосередилися на кількох ключових моментах і не запропонували всеохопної дорожньої карти, що допомогла б Біллу Олету під час викладання в Массачусетському технологічному інституті (МТІ) та на інших семінарах. Автор переконаний, що кожен із описаних інструментів є важливим у відповідний момент під час формулювання концепції продукту, його розробки та запуску, але потрібен набір інструментів, до складу якого увійшло б усе перелічене й ще дещо.
Тож мета цієї книжки — покроково спрямовувати підприємців серед хаосу, у якому вони опиняться, коли намагатимуться робити щось вперше. Це страшенно складне, але неймовірно важливе завдання. Я уклав книжку на основі семінарів, які читав по всьому світу, та курсів у Массачусетському технологічному інституті, де я роками вибудовував і шліфував свій підхід разом із сотнями видатних підприємців.
Вам сподобається, якщо: ви підприємець, який прагне створювати крутий та інноваційний продукт.
Вам не сподобається, якщо: ви підприємець, який не готовий навчатися систематично покращувати свій продукт.
Головна причина прочитати: коли ми дивимося на Річарда Бренсона, Стіва Джобса, Білла Ґейтса, Леррі Еллісона й інших видатних підприємців, то здається, що вони інакші. Вони здаються нам надзвичайними. Але кожен їхній успіх — це результат видатних продуктів, що зробили їх успішними, а не якогось особливого гена. Ця книжка зображає весь процес підприємництва. Завдяки якому ви не пропустите критично важливих кроків під час виведення продукту на ринок.
|