РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 6 липня 2020 р.

Як перетворити візійне мислення у проривне зростання

Джерело: Менеджмент.Книги

Вони сміливі, їхні слова пророчі, і, у той же час, вони дуже прагматичні. Вони не просто просувають зміни — вони управляють ними, надихаючи і спонукаючи інших робити те ж саме... Мова про лідерів-візіонерів, таких, наприклад, як Стів Джобс і Джефф Безос. Так, вони мають безліч вроджених якостей, які роблять їх надзвичайними. Але що дійсно відрізняє таких людей, так це їхня здатність втілювати візію в дію.

Візія стає дієвою завдяки стратегії, яка є засобом її досягнення, набором кроків, які необхідно зробити з плином часу, аби досягти бажаного майбутнього стану. Візія говорить вам, в яку нову гру ви повинні грати. Ваша стратегія — це те, що дозволяє вам виграти.

Як перетворити візійне мислення у проривне зростання

Візія особливо актуальна під час такої глобальної і систематичної кризи, яку ми переживаємо прямо зараз. Зміни, які ви могли очікувати протягом п’яти років у нормальних умовах, зараз можуть відбутися протягом декількох місяців, або навіть тижнів. Лінії трендів — такі як дистанційний зв’язок, телемедицина, покупки в інтернеті і споживання цифрових медіа — раптово стають набагато крутішими. Глобальні ланцюжки поставок розірвані; мільйони споживачів позбулися роботи. Деякі з фундаментальних припущень, що лежать в основі вашої поточної бізнес-моделі, можуть бути (незабаром) змінені.

Отже, бізнес-середовище, в яке ви потрапите, коли закінчиться пандемія, може сильно відрізнятися від того, яке було до початку кризи. І потрібно почати готуватися до цього зараз. А щоб зробити це правильно, вам потрібно мати довгострокову візію того, ким ви прагнете стати через п’ять або навіть 10 років; наскільки і важливо слідувати за тією дороговказною зіркою, яка буде вас фокусувати і допомагати формувати ваше мислення про короткострокову і середньострокову перспективу. Це, можливо, важко розпізнати, але насіння наступних великих галузей зростання вкорінюються саме зараз.

У книзі «Lead from the Future: How to Turn Visionary Thinking Into Breakthrough Growth» («Лідерство з майбутнього: як перетворити візійне мислення у проривне зростання») Марк Джонсон (Mark Johnson) і Джош Сускевич (Josh Suskewicz) з Innosight представляють новий спосіб мислення і управління, який дозволяє менеджеру стати візіонером-практиком.

Основна ідея книги полягає в тому, що дуже багато організацій, і не лише бізнес і великі корпорації, а й уряди, некомерційні і навіть релігійні організації, є досить непоганими в короткостроковому плануванні, умовно кажучи, в складанні бюджету, прогнозуванні тощо. Але це прогнозування здійснюється поза ядром бізнесу. Так що вони хороші для трирічного, можливо, чотирирічного горизонту. Чого не скажеш про довгострокову перспективу, в якій вони, трапляється, навіть не зацікавлені.

Автори книги наводять наступний аргумент: якщо ви дійсно хочете підтримувати таке зростання, яке стимулює не тільки акціонерну вартість, але й реальну мету і мотивацію для організації, ви повинні планувати як на короткостроковий, так і на довгостроковий період. Спосіб, в якому довгостроковий сенс має значення, полягає в тому, щоб повернутися до концепції візії. Це можна зробити, змінивши мислення, з підходом, який Джонсон і Сускевіч називають «повернення в майбутнє».

Усуваючи численні бар’єри на шляху змін, які існують в усталених організаціях, книга представляє системний підхід до їх подолання, що включає в себе:

  • Принципи і мислення, які дозволяють лідерським командам виходити за рамки типових горизонтів короткострокового планування.
  • Метод перетворення виникаючих проблем у можливості зростання, які можуть визначити майбутнє організації.
  • Покроковий підхід до переведення концепції в стратегічний план, який команди можуть узгодити.
  • Способи забезпечення того, аби візійне мислення стало повторюваним організаційним вмінням.

«Lead from the Future» — це практичне і, в той же час, надихаюче керівництво до дії, завдяки якому ви і ваша команда зможете мислити так само чітко, творчо і експансивно, як це роблять засновники далекоглядної компанії, і потім рішуче діяти, щоб втілити ваші інноваційні ідеї в проривне зростання.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Можливо все!Можливо все!
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)