Чотири розмови: Щоденна комунікація, яка приносить результат
The Four Conversations: Daily Communication That Gets Results
Джефрі Форд (Jeffrey Ford) та Лорі Форди (Laurie Ford) написали книгу, яка розповідає читачам про розмови. Розмова має силу і значення! Розмова може впливати на людей. І йдеться, звісно ж, не лише про офіційні переговори чи дискусії. Будь-який акт комунікації всередині компанії, будь-який діалог між підлеглими чи підлеглих з керівниками має вплив як на особисту, так і на організаційну успішність.
Книга "Чотири розмови" (The Four Conversations) буквально переповнена цікавими прикладами діалогів та десятками особистих історій, які супроводжуються детальним дослідженням авторів та їхніми висновками. Книга розповідає про те, як досягнути максимальних результатів під час комунікації. Але головне — якими бувають різновиди комунікації і в яких випадках їх доречно застосовувати.
Так, у "Чотирьох розмовах" йдеться про:
- ініціативні розмови (розповідають про щось нове);
- розмови розуміння (допомагають людям зрозуміти певні ідеї чи процеси);
- результативні розмови (вимагають від людей виконання певних завдань чи вказівок);
- розмови-висновки (визнають досягнення людей чи сигналізують про закінчення певної роботи).
Джефрі та Лорі переконливо демонструють, яким чином участь у правильно проведеній розмові у правильний час, здатна вплинути на подальший розвиток компанії та спонукати до великих звершень.
Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.
|