Хороший бос, поганий бос: Як залишатися найкращим, переймаючи досвід найгірших
Good Boss, Bad Boss: How to Be the Best... and Learn from the Worst
Хочете стати кращим керівником? Не маєте навіть уявлення, що ваші підлеглі вважають вас жахливим босом? Автор бестселлера "Жодних покидьків" (The No Asshole Rule) Роберт Саттон (Robert Sutton) пропонує свою нову книгу "Хороший бос, поганий бос: Як залишатися найкращим, переймаючис досвід найгірших" (Good Boss, Bad Boss: How to Be the Best... and Learn from the Worst).
Працівники, яким доводиться працювати під "гнітом" поганого керівника, виконують свою роботу повільніше, роблять більше помилок і страждають від численних захворювань, серед яких найрозповсюдженішою є хвороба серця.
Пропонуючи численні кейси з найрізноманітніших організацій, починаючи від всесвітньо відомої анімаційної компанії Pixar і закінчуючи Anchor Steam Brewery, Саттон демонструє, яким чином найкращі керівники досягають максимізації ефективності та людяності культури, в якій вони працюють. Він пропонує численні поради щодо того, яким чином зберігати за собою контроль, яким чином хвалити людей та надавати їм зворотній зв'язок, брати відповідальність, підтримувати комунікацію зі співробітниками, та "придушувати" свого внутрішнього "покидька".
Використовуючи реальні приклади та кейси, отримані за 30 років його роботи в ролі менеджера, Саттон навчає своїх читачів, як стати керівником, на якого захоче працювати кожен. Його захоплюючий, корисний, і, безперечно, надзвичайно цікавий посібник стане в нагоді не лише керівникам, які хочуть стати кращими, але й підлеглим, які хочуть знати, як "вижити" під началом поганого боса.
Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.
|