РЕЦЕНЗІЇ | Книга 2 грудня 2010 р.

Хороший бос, поганий бос: Як залишатися найкращим, переймаючи досвід найгірших

Good Boss, Bad Boss: How to Be the Best... and Learn from the Worst

Хочете стати кращим керівником? Не маєте навіть уявлення, що ваші підлеглі вважають вас жахливим босом? Автор бестселлера "Жодних покидьків" (The No Asshole Rule) Роберт Саттон (Robert Sutton) пропонує свою нову книгу "Хороший бос, поганий бос: Як залишатися найкращим, переймаючис досвід найгірших" (Good Boss, Bad Boss: How to Be the Best... and Learn from the Worst).

Працівники, яким доводиться працювати під "гнітом" поганого керівника, виконують свою роботу повільніше, роблять більше помилок і страждають від численних захворювань, серед яких найрозповсюдженішою є хвороба серця.

Пропонуючи численні кейси з найрізноманітніших організацій, починаючи від всесвітньо відомої анімаційної компанії Pixar і закінчуючи Anchor Steam Brewery, Саттон демонструє, яким чином найкращі керівники досягають максимізації ефективності та людяності культури, в якій вони працюють. Він пропонує численні поради щодо того, яким чином зберігати за собою контроль, яким чином хвалити людей та надавати їм зворотній зв'язок, брати відповідальність, підтримувати комунікацію зі співробітниками, та "придушувати" свого внутрішнього "покидька".

Використовуючи реальні приклади та кейси, отримані за 30 років його роботи в ролі менеджера, Саттон навчає своїх читачів, як стати керівником, на якого захоче працювати кожен. Його захоплюючий, корисний, і, безперечно, надзвичайно цікавий посібник стане в нагоді не лише керівникам, які хочуть стати кращими, але й підлеглим, які хочуть знати, як "вижити" під началом поганого боса.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)