Вплив: Створення впливового онлайн-контенту
Clout: Creating Influential Online Content
Результати! Кожен мріє про них. Це може проявлятися у більш ефективних продажах, розповсюдженні ідей чи досягненні вищих прибутків. У сучасному світі технологій досягнення результатів практично неможливе без впливу на людей через всесвітню мережу.
Створення переконливого контенту — справа непроста, але це чи не єдиний спосіб досягнути впливовості в онлайні. Книга Колін Джонс (Coleen Jones) "Вплив: Мистецтво та наука впливового веб-контенту" (Clout: The Art and Science of Influential Web-content) детально розкриває всі стадії створення переконливого контенту: планування, створення та оцінку.
У книзі пояснюються ключові принципи впливовості та розповідається про те, як застосовувати їх для створення онлайн-контенту. Автор не шкодує життєвих прикладів та кейсів від HowStuffWorks.com, Newell Rubbermaid, Centers for Disease Control and Prevention, а також інших брендів.
Прочитавши книгу "Вплив" ви:
- зрозумієте, чому самих по собі технологічних зусиль, маркетингових кампаній та SEO-просування ніколи не буває достатньо для успішного впливу в онлайні;
- зрозумієте, яка насправді бізнес-цінність переконливого веб-контенту;
- вивчите 8 принципів впливовості, починаючи з мистецтва риторики і закінчуючи наукою психології;
- усвідомите, що таке контекст та чому він має таке велике значення для створення по-справжньому переконливого контенту;
- навчитесь планувати створення контенту;
- навчитесь аналізувати свої творіння та об'єктивно оцінювати рівень їхньої впливовості.
Книга буде корисна кожному, хто так чи інакше пов'язаний із просуванням свого бізнесу завдяки мистецтву слова.
Ярослав Федорак, за матеріалами Content Science.
|