Підхід до управлінських ІТ-систем є занадто наївним та простодушним
Управлінські ІТ-проекти характеризуються слабкими досягненнями. Причиною цього часто стає бездумний та наївний підхід, який призводить до неефективного тестування, занадто складного інтерфейсу та інших негативних якостей. Такі дані нового дослідження.
Звіт The Work Foundation доводить, що багато управлінських ІТ-проектів провалюються через невміння правильно оцінити ризики та ігнорування порад персоналу, який використовує систему.
Alexandra Jones, заступник директора The Work Foundation та співавтор дослідження стверджує, що ІТ-менеджери мають так звану "жилку бездумності". Вони можуть бути дуже легко засліплені потенційними можливостями технологій. У своєму звіті вона стверджує: "Впровадження управлінських ІТ-систем не повинно бути самоціллю чи самодостатньою інновацією — його метою є обслуговування персоналу та полегшення роботи компанії. На це слід зважати особливо у тих випадках, коли йдеться про публічний сектор. Приватний сектор може дозволити собі певні неполадки у роботі ІТ-систем. У публічному ж секторі все повинно працювати просто відмінно".
Рекомендації, наведені у дослідженні, включають пілотні проекти. Потужні ІТ-проекти не повинні відразу вводитися у широкий обіг. Їх слід спершу перевірити на працездатність у більш контрольованих та вузьких умовах. Окрім цього, проекти повинні бути максимально простими. Не слід заново винаходити велосипед. Не слід також постійно втручатися до проектів. І головне — всі процеси роботи повинні бути переглянуті і виправлені відповідно до потреб, перш ніж вони будуть комп'ютеризовані.
Дослідження спонсорувалося компанією Adobe і базувалося на огляді 1000 членів публічного сектору, 500 працівників та 25 топ-менеджерів публічного сектору.
Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.
|