Екологічні інновації
Джерело: open
Експерти з різних сфер стверджують, що вже за декілька десятиліть людство може стикнутися з екологічною катастрофою. Тому відповідальне споживання, зменшення вуглецевого сліду — це не просто модні терміни, а необхідність для нашого виживання. З кожним роком з’являється все більше компаній, продуктів та сервісів, які допомагають покращити екологічну ситуацію.
У травні 2019-го року у Сінгапурі було запущено проект компанії Smoking Cabin SG — кабінки, у яких можна палити цигарки. Вони мають фільтри, які чистять повітря, що виходить назовні. Таким чином, тютюн не шкодить навколишньому середовищу, а також мінімізується пасивне паління для тих, хто знаходиться поряд.
Система фільтрації повітря в кабінці була розроблена датською компанією Smoke Solution. Вона активується за допомогою датчиків руху, коли в кабінку заходить людина. Кожне таке приміщення може вмістити до 10 курців одночасно. Компанія планує встановити 60 кабінок до всій країні до кінця 2019-го року.
За даними дослідження, проведеного у 2018-му році, 9 із 10 людей у світі дихають забрудненим повітрям
Забруднення повітря у великих містах — глобальна проблема, спільна для розвинених країн та тих, що розвиваються. За даними дослідження, проведеного у 2018-му році, 9 із 10 людей у світі дихають забрудненим повітрям. Хоча ця проблема зазвичай асоціюється з важкою промисловістю, однак насправді вона стосується кожної сфери бізнесу.
Відслідковувати якість повітря можна сьогодні простіше, ніж будь-коли раніше. Онлайн-сервіси, дешеві сенсори допомагають людям дізнаватися про стан повітря у їхньому місті. А для того щоб захистити себе від негативних наслідків забруднення, можна використовувати безліч цікавих продуктів.
Скажімо, французький стартап R-PUR виробляє спеціальні маски. Нещодавно він анонсував відкриття офісу в Гонконзі й початок співпраці з місцевими партнерами. Маска R-PUR Nano була представлена на виставці CES у січні 2019-го року, і компанія сподівається завоювати споживачів у Китаї, Гонконзі, Південній Кореї та Японії. Складається цей пристрій з двох частин: змінного фільтра, який блокує частинки розміром до 0,05 мкм, і багаторазової тканинної маски. Коштує така маска 195 євро.
У лютому 2019-го Ikea оголосила про новий продукт — занавіски Gunrid, які очищують повітря у приміщенні. Вони знищують токсини на кшталт формальдегіду. Процес починається, коли вмикається світло, — технологія нагадує фотосинтез. Компанія обіцяє почати продаж занавісок у 2020-му році.
А індійський стартап Nanoclean Global зібрав у першому ж раунді пошуку інвестицій $600 тис. на розробку Nanofilters — фільтрів, які розташовуються у ніздрях людини. Такі фільтри можна носити до 12 годин, таким чином захищаючи свій організм від забрудненого повітря, бактерій, пилу та алергенів. Планується, що упаковка з 6 одиниць коштуватиме $1.15.
Сьогодні клієнти все частіше віддають перевагу брендам, чиї послуги та продукти мають позитивний вплив на довкілля та спільноту. Тому якщо компанія шукає ідеї, то їй варто поставити запитання: які екологічні проблеми дошкуляють її цільовій аудиторії найбільше? Як їх можна було б вирішити?
За матеріалами trendwatching.com.
|