Інструментарій та тенденції 2007: Дослідження Bain & Company
Bain & Company опублікувала результати свого щорічного дослідження "Управлінський інструментарій та тенденції 2007" (Management Tools & Trends 2007). Дослідники відзначили кілька найбільш важливих для управлінців тенденцій, що спостерігаються у сучасному бізнес-середовищі. Нижче наведені деякі з них:
- Менеджери починають визнавати важливість культури. Нарешті деякі із них зуміли вийти за рамки мислення категоріями скорочення коштів і визнали, що культура є надзвичайно важливою складовою для успішного ведення бізнесу.
- Компанії шукають можливості для зростання поза країнами, де вони виникли. Вони визнають вплив глобалізації, а п'ять з десяти відзначають, що співпраця з Китаєм чи Індією є життєво необхідною для успіху протягом найближчих 5-ти років. При цьому сорок відсотків респондентів схиляються до міжнародних злиттів та поглинань.
- У той час, як топ-менеджери більшості країн впевнені в економічному становищі своїх держав, Китай виявляє найбільше хвилювання. Компанії, які пов'язують своє зростання із Китаєм чи Індією можуть зіткнутися із різноманітними викликами, оскільки аж 45% китайських топ-менеджерів очікують економічного спаду. Це набагато більший відсоток, ніж у будь-якому іншому регіоні (27% Північна Америка, 18% Азійско-Тихоокеанський район, 15% Європа та 10% Латинська Америка).
- Інновації залишаються пріоритетом. Вісім із десяти респондентів повністю переконані, що інновації є набагато більш важливими для довгострокового успіху компанії, ніж скорочення коштів.
- Інформаційні технології продовжують вважатися надзвичайно важливими для компанії. Дев'ять з десяти менеджерів переконані, що саме ІТ здатні створити для компанії значну конкурентну перевагу.
Серед інших передових тенденцій (разом із відсотком людей, які погоджуються чи не погоджуються з ними) знайдемо такі:
Тенденція
|
Так
|
Ні
|
Культура є не менш важливою для
успішності бізнесу, ніж стратегія
|
91%
|
3%
|
Інформаційні технології здатні створити
значну конкурентну перевагу
|
87%
|
4%
|
Інновації є важливішими, ніж
скорочення коштів, для довгострокового успіху
|
79%
|
10%
|
Консолідація офісних операцій сприяє
зниженню витрат та покращенню якості
|
73%
|
9%
|
Збереження здорового середовища
повинно бути частиною місії компанії
|
66%
|
12%
|
Посилити інновації можливо за
рахунок співробітництва з іншими компаніями
|
65%
|
17%
|
Більшість наших товарів та
сервісів стають продуктами широкого вжитку
|
59%
|
23%
|
Неправильне розподілення
функцій прийняття рішень шкодить бізнесу
|
53%
|
31%
|
Співпраця з Китаєм та Індією
життєво необхідна для успіху
|
53%
|
23%
|
Недостатня обізнаність
споживачів шкодить нашій діяльності
|
51%
|
31%
|
Затягування процесу диверсифікації шкодить ефективності бізнесу
|
50%
|
23%
|
Наш основний бізнес "випадає"
із русла і потребує нових можливостей
|
47%
|
38%
|
За матеріалами The Practice of Leadership.
|