ТЕНДЕНЦІЇ | Управлінський інструментарій 24 квітня 2007 р.

Інструментарій та тенденції 2007: Дослідження Bain & Company

Bain & Company опублікувала результати свого щорічного дослідження "Управлінський інструментарій та тенденції 2007" (Management Tools & Trends 2007). Дослідники відзначили кілька найбільш важливих для управлінців тенденцій, що спостерігаються у сучасному бізнес-середовищі. Нижче наведені деякі з них:

  • Менеджери починають визнавати важливість культури. Нарешті деякі із них зуміли вийти за рамки мислення категоріями скорочення коштів і визнали, що культура є надзвичайно важливою складовою для успішного ведення бізнесу.

  • Компанії шукають можливості для зростання поза країнами, де вони виникли. Вони визнають вплив глобалізації, а п'ять з десяти відзначають, що співпраця з Китаєм чи Індією є життєво необхідною для успіху протягом найближчих 5-ти років. При цьому сорок відсотків респондентів схиляються до міжнародних злиттів та поглинань.

  • У той час, як топ-менеджери більшості країн впевнені в економічному становищі своїх держав, Китай виявляє найбільше хвилювання. Компанії, які пов'язують своє зростання із Китаєм чи Індією можуть зіткнутися із різноманітними викликами, оскільки аж 45% китайських топ-менеджерів очікують економічного спаду. Це набагато більший відсоток, ніж у будь-якому іншому регіоні (27% Північна Америка, 18% Азійско-Тихоокеанський район, 15% Європа та 10% Латинська Америка).

  • Інновації залишаються пріоритетом. Вісім із десяти респондентів повністю переконані, що інновації є набагато більш важливими для довгострокового успіху компанії, ніж скорочення коштів.

  • Інформаційні технології продовжують вважатися надзвичайно важливими для компанії. Дев'ять з десяти менеджерів переконані, що саме ІТ здатні створити для компанії значну конкурентну перевагу.
Серед інших передових тенденцій (разом із відсотком людей, які погоджуються чи не погоджуються з ними) знайдемо такі:

Тенденція Так Ні
Культура є не менш важливою для успішності бізнесу, ніж стратегія 91% 3%
Інформаційні технології здатні створити значну конкурентну перевагу 87% 4%
Інновації є важливішими, ніж скорочення коштів, для довгострокового успіху 79% 10%
Консолідація офісних операцій сприяє зниженню витрат та покращенню якості 73% 9%
Збереження здорового середовища повинно бути частиною місії компанії 66% 12%
Посилити інновації можливо за рахунок співробітництва з іншими компаніями 65% 17%
Більшість наших товарів та сервісів стають продуктами широкого вжитку 59% 23%
Неправильне розподілення функцій прийняття рішень шкодить бізнесу 53% 31%
Співпраця з Китаєм та Індією життєво необхідна для успіху 53% 23%
Недостатня обізнаність споживачів шкодить нашій діяльності 51% 31%
Затягування процесу диверсифікації шкодить ефективності бізнесу 50% 23%
Наш основний бізнес "випадає" із русла і потребує нових можливостей 47% 38%

За матеріалами The Practice of Leadership.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті
Всесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудовиВсесвіт розмовляє числами. Як сучасна математика пояснює найбільші секрети світобудови
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)