Нове покоління підприємців
Генерація цілеспрямованих молодих підприємців зі східних країн наступає на п'яти консервативним західним бізнес-лідерам. І нові підприємці мають всі шанси на перемогу. Саме такий висновок робить консультаційна компанія McKinney Rogers, стверджуючи, що нові лідери сповідують більш підприємницький підхід до ведення бізнесу.
Половина менеджерів та бізнес-лідерів, які працюють у більш молодих країнах та на ринках, які розвиваються, прихильно ставляться до підприємництва навіть якщо вони працюють у великих організаціях. Так само мислить лише чверть менеджерів у Європі та Великобританії.
Дев'ять із 10-ти африканських менеджерів переконані, що "підприємницька жилка" може бути вихована та розвинута, тоді як із подібним твердженням погоджується лише третина європейців.
Підприємці, які працюють у новітніх ринках, більш відкриті для ризиків та формують більш гнучке оточення та культуру. Дві третини з них переконані, що великі організації просто зобов'язані виховувати у своїх співробітниках підприємництво як ключову компетенцію.
Все більше та більше керівників погоджуються, що межа між підприємцями та бізнес-лідерами розмивається і стає нечіткою. Керівники починають використовувати підприємницький підхід до бізнесу і саме в такому ключі виховується наступне покоління лідерів. Як підприємці, так і бізнес-лідери повинні володіти потужними навичками комунікації, бути енергійними, гнучкими, рішучими, самостійними, коли потрібно — покладатися на інтуїцію, бути візіонерами.
Коли йшлося про навички, які є найбільш важливими для досягнення "корпоративного підприємництва", тоді якості пов'язані із людьми та поведінкою (такі як підсилення орієнтації на власність (72%) та розвиток підприємницької культури (47%)) отримували вищий відсоток, ніж операційні сфери (такі як формування та розвиток нових починань (39%)).
Цікаво те, що особливо відкритими для підприємництва є менш усталені ринки та новітні технологічні галузі. Саме вони сповідують найбільш гнучкий та інноваційний підхід до бізнесу. Проте і усталеним ринкам для того, щоб продовжити своє процвітання та залишатися успішними, слід створити культуру внутрішнього підприємництва. Для цього слід використовувати деякі ключові ознаки підприємництва всередині великого бізнесу та адаптувати культуру таким чином, щоб люди могли використовувати свої підприємницькі навички без зайвих ускладнень.
Проте, для успішного бізнесу замало найняти групу підприємців та очікувати, що вони змусять вашу компанію процвітати. Підприємців слід виховувати та розвивати всередині організації, створюючи для них відповідну культуру та підтримуючи інноваційну діяльність.
За матеріалами "The new generation of entrepreneurs", management-issues.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак.
|