Три головні тренди в управлінні результативністю у 2022 році
Як експертка із культури робочого місця, котра працювала з такими індустріальними лідерами, як Oracle, Toyota, Lockheed Martin та Федеральна резервна система, Джесіка Крігель (Jessica Kriegel) мала можливість спостерігати безліч різних стилів управління. Згодом ці ідеї привели її до створення та впровадження інтенційних культур, які безпосередньо відповідали за підвищення результативності. Джесіка ділиться трьома головними трендами в управлінні результативністю, які, на її думку, матимуть найбільший вплив у 2022 році.
1. Вплив гібридної роботи
Що означає гнучкість? У той час як співробітники шукають більш гнучкі умови роботи, менеджери запитують: «Що насправді є гнучкою роботою?».
Є дві області гнучкості, які необхідно враховувати: місце розташування та час.
Деякі роботи можуть виконуватись віддалено, але мають фіксовані терміни. Наприклад, функції служби підтримки клієнтів повинні виконуватись у робочий час. Інші роботи повинні відбуватись у певному місці, але можуть виконуватись у будь-який час. Наприклад, позиція на складі, зазвичай, більш обмежена термінами. Комірники можуть керувати запасами та переміщувати речі до певної дати та часу, але робота часто може виконуватися як у робочий, так і в неробочий час.
Коли співробітники кажуть, що їм потрібен гнучкий графік, вони також можуть мати на увазі, що хотіли б приходити на роботу, скажімо, о 10:30 і йти до 18:30 замість звичайного графіку 9:00-17:00. Працівники часто віддають перевагу цьому типу розкладу, коли їм не потрібно постійно взаємодіяти і коли основна мета — просто виконати роботу вчасно.
Роботодавці мають ставити уточнюючі питання, аби переконатися, що вони розуміють, який тип гнучкості справді потрібний працівникам. Гнучкі робочі схеми, такі як гібридна робота, можуть бути реалізовані в залежності від ролі, потреб на робочому місці та інших деталей.
Чудовим рішенням, що дозволяє збалансувати прагнення працівників до гнучкості та вимогу роботодавців працювати на місці, є гібридна робота. Те, як це реалізується для кожної окремої компанії та співробітника, буде різнитися. Але найчастіше це виглядає так, що співробітники можуть працювати з дому кілька днів на тиждень, а решту часу приходити в офіс. Деякі посади, звичайно, не підходять для такої гнучкої роботи, але таких небагато.
2. Безперервний зворотний зв’язок та перевірки
Безперервний зворотний зв’язок стане наріжним каменем в управлінні цього року. Глобальне дослідження управління результативністю, проведене Mercer у 2019 році, показало, що лише «2% компаній вважають, що їхній підхід до управління результативністю забезпечує виняткову цінність». Це великий потенціал для покращення для більшості компаній.
Змінивши підхід, включивши до нього безперервний зворотний зв’язок та перевірки співробітників, можна спростити надання необхідних ресурсів у режимі реального часу для організаційних покращень та зростання. Задокументувавши план безперервного зворотного зв’язку та щорічних оглядів результативності, кожен у компанії з більшою ймовірністю його дотримуватиметься і побачить результати побудови культури постійного вдосконалення та зростання.
План, який диктує процеси, засновані на безперервному зворотному зв’язку та управлінні результативністю, підвищує якість роботи співробітників. Це дозволяє в режимі реального часу спілкуватися між співробітниками, менеджерами та HR — отже даними та процесами, які мають вирішальне значення для компанії та зростання співробітників, можна керувати з одного місця.
3. Використання даних про результативність, зібраних у режимі реального часу
Організації більше не можуть покладатися на «чуття» та упередження під час прийняття важливих рішень. Конкуренція за найкращі таланти як ніколи висока. Аби залишатися конкурентоспроможними, організаціям потрібно приймати рішення на основі даних, що оптимізують результативність, мотивацію та розвиток.
Підсумовуючи, можна сказати, що в цьому новому світовому порядку менеджери з більшою ймовірністю досягнуть успіху, якщо вони будуть:
- виявляти гнучкість для задоволення потреб співробітників;
- сприймати комунікацію не як щось, що має виконуватися зверху донизу, а через прохід;
- визнавати важливість даних і усвідомлювати, що задоволеність, чи то з погляду досвіду співробітників (EX) чи досвіду клієнтів (CX), може і має бути виміряна.
У цілому, ми можемо очікувати більшої гнучкості, комунікації та зворотного зв’язку в якості основних тем управління результативністю цього року.
За матеріалами "Top Three Trends In Performance Management In 2022", Forbes.
Ілюстрація: maveninsights.com
|