ТЕНДЕНЦІЇ | Маркетинг 19 серпня 2022 р.

5 маркетингових тенденцій, які варто скасувати (або приглушити)

«Частково як директор із маркетингу та контент-стратег, я бачу деякі тренди серед компаній і агентств, які я поважаю, але через які і хвилююся», — пише засновниця і CEO theONswitch & nunu ventures Ненсі Шенкер (Nancy Shenker). На сторінках Forbes вона ділиться деякими сьогоднішніми маркетинговими тенденціями, які, на її думку, викликають проблеми в компаніях.

Як ми знаємо, технології та віддалена робота радикально змінили те, як маркетологи приймають рішення, керують своїми компаніями та оцінюють успіх. Але деякі основні людські принципи часто відкидаються, і їх втрата може поставити під загрозу бізнес і засоби до існування. Насправді 21 000 робочих місць у технологічних компаніях вже було ліквідовано у 2022 році. Минулого року 47 мільйонів людей залишили свої робочі місця — це колосальне число. Очевидно, щось не так.

Звичайно, це пов’язано не лише з наступними п’ятьма тенденціями, але ми можемо спостерігати радикальне скорочення тривалості життя компаній, якщо спосіб їх роботи не зміниться.

5 маркетингових тенденцій, які варто скасувати (або приглушити)

Ось лише деякі проблеми...

Надмірна автоматизація. Мені подобається штучний інтелект і те, як технології можуть спрощувати повсякденні завдання. Але коли люди не можуть зв’язатися з відділами обслуговування клієнтів, коли агенції та компанії покладаються на свої CMS-платформи для надання креативних рекомендацій, коли продаж відбувається через масові повідомлення LinkedIn, а працівники більше не беруть трубку, щоб отримати просту відповідь на запитання, у нас може бути проблема. Зрештою, продукти та послуги купують люди, а не боти.

Відсутність спілкування. Близькість із клієнтами та командна співпраця часто призводять до лояльності, креативних ідей і меншої кількості помилок. Хоча відеоспілкування було необхідним протягом пандемії, моя нещодавня особиста участь у п’яти конференціях привела до нового бізнесу. Живі зустрічі з нашими однодумцями допомогли їм швидше навчитися. Деякі комунікації просто кращі у вигляді розмови, а не тексту.

«Омолодження». Бренди та ЗМІ часто фокусуються виключно на молодших сегментах ринку та припускають, що працівники з лише кількома роками досвіду роботи будуть більш інноваційними. Але більше половини споживчих витрат припадає на споживачів старше 50 років. Проведіть дослідження, найміть працівників різних поколінь і подумайте про свої рекламні повідомлення та медіа.

Обурення, захисна позиція та злість. Протягом усієї своєї кар’єри я ніколи не боялася дати відсіч або кинути виклик авторитету. Те, як це робиться, може змінити все. Здорові дебати можуть призвести до змін. Але підла конфронтація та переслідування не приведуть до вирішення. Я б також додала до цієї категорії тренд до «образливого гумору». Жарти над літніми чи молодими людьми не обов’язково є шляхом до серця споживача. Насправді найтриваліша рекламна кампанія Mastercard «Priceless» за своєю суттю є м’якою та теплою.

Тренд «я, я, я». Маркетинг впливу відіграє свою роль у підвищенні обізнаності. Але хіба ви не хочете, аби ваш бренд представляли люди, які дійсно користуються вашими продуктами та послугами? Плата за гру за своєю суттю не є поганою стратегією. Але споживачі стають розумнішими, і вам все одно потрібен відмінний продукт і високоякісний сервіс, якщо ви справді хочете, щоб покупці довіряли вашій компанії й залишалися з вами ще довго після того, як їхня улюблена зірка TikTok чи Instagram пішла.

Отже, що сьогодні робити бренду, аби залишатися актуальним, інноваційним, чуйним до всіх співробітників і (найголовніше) зростати?

  • Вчіться у тих лідерів, брендів і компаній, які витримали випробування часом, а також у тих, хто зазнав краху та прогорів.

  • Інвестуйте в дослідження, щоб зрозуміти на глибокому рівні, хто купує ваш продукт або послугу та яку проблему ви для них вирішуєте. Навчіться з ними розмовляти.

  • Використовуйте технології та дані якнайкраще, але дотримуйтеся балансу між автоматизацією та взаємодією з людиною.

  • Розумно витрачайте свій маркетинговий бюджет, особливо зараз, коли ми вступаємо в епоху, де може знадобитися затягнути фінансові пояси. Зрозумійте атрибуцію. Іншими словами, використовуйте технології для аналізу джерел вашого бізнесу та відповідних витрат.

Перш за все, будьте добрими, інклюзивними, готовими до співпраці, а також уважно слухайте.

Ілюстрація: influencive.com



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Фриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавцівФриланс здорової людини. Стоп’ятсот лайфхаків від замовників і виконавців

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)