Маркетинг у соціальних мережах — спосіб отримати конкурентну перевагу
Маркетинг у соціальних мережах все частіше і частіше використовується в конкурентній боротьбі. Однак час, що приділяється маркетологами цьому інструменту, і бюджети, що вкладаються компаніями, поки непропорційні рівню їхнього інтересу, — заявляють у компанії Coremetrics, яка випустила друге щорічне дослідження «Face of the New Marketer» («Обличчя нового маркетолога»), повідомляє MediaRevolution із посиланням Marketing Charts і ClickZ.
Компанія Coremetrics професійно займається електронною комерцією та онлайновими кампаніями. У рамках дослідження, проведеного в третьому кварталі 2007 року, були опитані 116 маркетологів.
Як виявилося, хоча більшість рекламодавців сьогодні хочуть використовувати маркетинг у соціальних мережах, лише в деяких їх них є бюджети на те, щоб досягти цих цілей.
78% маркетологів заявили, що маркетинг у соціальних мережах — спосіб отримати конкурентну перевагу. Однак лише 7,75% всіх онлайнових бюджетів сьогодні витрачається на соціальні мережі.
Проте торік маркетологи деяких компаній уже почали використовувати маркетинг у соціальних мережах, зокрема:
- 58% застосовували user-generated контент або огляди,
- 31% використовували блоги,
- 25% використовували RSS-теки.
Фахівці Coremetrics довідалися й про інші переваги в сфері цифрового маркетингу. Так, більшість респондентів назвали пошукову оптимізацію (Search Engine Optimization, SEO) "пріоритетом номер один" серед інших названих дев'яти видів цифрового маркетингу. Однак SEO посіла тільки четверте місце в рейтингу, якщо в розрахунок бралися й час, виділений на цей вид маркетингу, і вкладений бюджет. Найбільшу кількість часу (у середньому 22%) маркетологи як і раніше продовжують приділяти email-кампаніям, а більша частина бюджетів витрачається на онлайнову рекламу (у середньому 33%).
«По мірі того, як маркетологам брендів стають доступними все більше інструментів, ми продовжимо спостерігати, як вони будуть більше звертатися до соціальних мереж», — зауважує Джон Сквайр (John Squire), віце-президент компанії Coremetrics. За його словами, здатність нових інструментів ретельно відслідковувати такий показник, як ROI (повернення вкладених інвестицій), змусить маркетологів включати нові медіа в рекламні кампанії.
|