ТЕНДЕНЦІЇ | Цифровий маркетинг 7 листопада 2007 р.

Маркетинг у соціальних мережах — спосіб отримати конкурентну перевагу

Маркетинг у соціальних мережах все частіше і частіше використовується в конкурентній боротьбі. Однак час, що приділяється маркетологами цьому інструменту, і бюджети, що вкладаються компаніями, поки непропорційні рівню їхнього інтересу, — заявляють у компанії Coremetrics, яка випустила друге щорічне дослідження «Face of the New Marketer» («Обличчя нового маркетолога»), повідомляє MediaRevolution із посиланням Marketing Charts і ClickZ.

Компанія Coremetrics професійно займається електронною комерцією та онлайновими кампаніями. У рамках дослідження, проведеного в третьому кварталі 2007 року, були опитані 116 маркетологів.

Як виявилося, хоча більшість рекламодавців сьогодні хочуть використовувати маркетинг у соціальних мережах, лише в деяких їх них є бюджети на те, щоб досягти цих цілей.

78% маркетологів заявили, що маркетинг у соціальних мережах — спосіб отримати конкурентну перевагу. Однак лише 7,75% всіх онлайнових бюджетів сьогодні витрачається на соціальні мережі.

Проте торік маркетологи деяких компаній уже почали використовувати маркетинг у соціальних мережах, зокрема:

  • 58% застосовували user-generated контент або огляди,
  • 31% використовували блоги,
  • 25% використовували RSS-теки.

Фахівці Coremetrics довідалися й про інші переваги в сфері цифрового маркетингу. Так, більшість респондентів назвали пошукову оптимізацію (Search Engine Optimization, SEO) "пріоритетом номер один" серед інших названих дев'яти видів цифрового маркетингу. Однак SEO посіла тільки четверте місце в рейтингу, якщо в розрахунок бралися й час, виділений на цей вид маркетингу, і вкладений бюджет. Найбільшу кількість часу (у середньому 22%) маркетологи як і раніше продовжують приділяти email-кампаніям, а більша частина бюджетів витрачається на онлайнову рекламу (у середньому 33%).

«По мірі того, як маркетологам брендів стають доступними все більше інструментів, ми продовжимо спостерігати, як вони будуть більше звертатися до соціальних мереж», — зауважує Джон Сквайр (John Squire), віце-президент компанії Coremetrics. За його словами, здатність нових інструментів ретельно відслідковувати такий показник, як ROI (повернення вкладених інвестицій), змусить маркетологів включати нові медіа в рекламні кампанії.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)