ТЕНДЕНЦІЇ | IT 9 червня 2008 р.

Тенденції в інформаційному менеджменті: Портали та управління контентом

Компанія Accenture провела міжнародне опитування, в якому взяло участь 162 інформаційних директорів (керівників ІТ-організацій, наділених правом приймати рішення). Їм було запропоновано серію запитань, які стосувалися інформаційного менеджменту, включаючи їхні внутрішні портали та потенціал в управлінні контентом.

Більше, ніж 75% інформаційних директорів поділилися своїми планами розробити загальну стратегію управління інформацією в компанії протягом найближчих трьох років. Втім, на даний момент у 85% компаній немає нічого навіть приблизно схожого на таку стратегію.

IT-директори очікують, що впровадження загальної стратегії управління інформацією допоможе їм більш швидко та гнучко реагувати на ринкові зміни та покращить взаємодію зі споживачами та клієнтами. Окрім цього, підвищиться комфорт під час прийняття рішень, оскільки стануть доступними всі необхідні дані. Директори чудово розуміють, що для досягнення цих цілей їм слід відходити від "уривчастого" підходу до управління інформацією та починати займатися розробкою загальної стратегії. Втім, лише 15% респондентів можуть похвалитися, що володіють такою стратегією вже сьогодні.

Безсумнівно, що при потребі управляти контентом перед керівниками компаній у різних формах постає безліч викликів (електронна пошта, сервіси миттєвих повідомлень, відсутність загальної бази документів та єдиного джерела важливої інформації, тощо). І коли на основі розрізненої інформації приймаються важливі бізнес-рішення — компанія приймає на себе величезні і часто невиправдані ризики. Все ці проблеми і призводять у кінцевому результаті до того, що наявність загальної стратегії управління інформацією впливає на кожен аспект діяльності компанії: продаж, підтримку продукції, сервіс, тощо.

52% респондентів, які взяли участь у дослідженні, переконані, що впровадження єдиної стратегії управління інформацією також сприятиме досягненню конкурентної диференціації.

При цьому організації повністю розуміють, що основним рушієм на шляху до реалізації загальної інформаційної стратегії є хороша і надійна інфраструктура. Адже саме наявність відповідних інформаційних технологій є запорукою успіху.

За матеріалами "Information Management Trends in Portals and Content Management", Accenture.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікаціїНетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації
12 правил життя. Як перемогти хаос12 правил життя. Як перемогти хаос
Мистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілейМистецтво неможливого. Посібник з досягнення неймовірних цілей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)