ТЕНДЕНЦІЇ | Дослідження 19 серпня 2009 р.

Перспективи врядування у компаніях

Зважаючи на сучасний економічний клімат, настав час звернути увагу на встановлення ефективного врядування (governace) у компаніях. Опитування щодо навчального врядування виявило інтерес та потенціал цього аспекту, а також перспективи для його покращення.

Постійний тиск із боку акціонерів, який посилюється провалами управління, що відразу зосереджують на собі увагу громадськості (всім відомі провали таких компаній, як Enron та AIG), створює підвищений інтерес до корпоративного врядування. Про те саме свідчить і аналіз книг на Amazon.com, де пошук на цю тематику видає більше 15 тис. результатів, при тому, що лише за останні 90 днів було випущено більше 100 книг.

А зважаючи на те, що розвиток співробітників та ефективне управління талантами визнані критичними факторами, які впливають на довгострокове зростання та прибутковість організації, видається доволі дивним той факт, що до сих пір так мало уваги приділяється навчальному врядуванню.

Разом із початком відновлення економіки, навчання та розвиток професійних навичок співробітників можуть стати чудовою можливістю підвищити видимість компанії та її ефективність.

Для того, щоб звернути увагу на ці аспекти, було проведено опитування, в якому взяли участь 130 "організацій, які навчаються". З їхньої точки зору навчальне врядування передбачає:

  • встановлення цілей та пріоритетів;
  • ефективне управління ресурсами для того, щоб забезпечити досягнення цих цілей;
  • максимізація операційної ефективності та вимірюваності результатів;
  • досягнення консенсусу та збереження балансу між інтересами учасників бізнесу;
  • управління ризиками та підтримання звітності серед топ-менеджменту.

Ключові висновки дослідження

Серед ключових висновків дослідження є те, що:

  • більше 80% організацій не мають загальнокорпоративного плану навчання. Більшість планів залишаються фрагментованими та зосереджуються навколо окремих відділів, бізнес-одиниць чи регіональних представництв;
  • попри той факт, що 70% респондентів встановили навчальні ролі серед своїх співробітників, більше, ніж дві третини з них стверджують, що ці навчальні ролі розподілені всередині організації далеко не найоптимальнішим чином;
  • більше 80% респондентів засвідчили середній або низький рівень консенсусу щодо оцінки навчальної функції та її впливу на результати компанії, стверджуючи, що їм необхідні додаткові виміри, які чітко пов'язуватимуть між собою кошти, витрачені на навчання, та віддачу від навчання.

За матеріалами "Perspectives on the State of Governance", Chief Learning Officer.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Як стати експертом. Шлях до майстерностіЯк стати експертом. Шлях до майстерності
Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!Не мона. Зміниш звички — зміниш життя!

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)