Майбутнє реклами
Традиційна модель реклами відходить у небуття, переконаний Джон Вінзор (John Winsor), засновник рекламної агенції Victors & Spoils, яка працює за новою моделлю.
Джон Вінзор
(John Winsor)
|
Розуміння нових рекламних реалій, а також того, що стара модель більше не може працювати, змусило Джона Вінзора покинути посаду виконавчого директора зі стратегії та інновацій у рекламній агенції Crispin, Porter + Bogusky для того, щоб заснувати свою власну, яка базується на принципах краудсорсінгу. Сьогодні він активно бере участь у дебатах щодо майбутнього реклами, дизайну та маркетингу. Нижче наведено кілька висновків, до яких він прийшов.
Стара модель більше не може ефективно працювати
Реклама — це преш за все стосунки, основою яких завжди була і залишається довіра. Втім, ця довіра може руйнуватися нестачею прозорості та часто — супротивом змінам. Компанії з переліку Fortune 500 скаржаться на шалено високі ціни створення рекламних повідомлень. Наприклад, одна секунда відео, створеного для реклами у YouTube, може коштувати в рекламній агенції $10000, а один банер для презентації $25000. При цьому серед агенцій часто зустрічається небажання та нездатність ефективно співпрацювати з клієнтом.
Бізнес великих агенцій стає їхнім життєвим стилем, але клієнти прагнуть нових креативних розробок і більше не хочуть платити за "старий підхід" до реклами. Тому найефективнішим агенціям доведеться дуже швидко пристосуватися до цих змін, інакше вони втратять можливість продовжити співпрацю з клієнтами.
Весь світ — ваш креативний відділ
Стара система, яка працювала в агенціях, коли наймалася спеціально навчена креативна команда, дає місце новій — коли ідеї можуть і повинні приходити звідусіль. Цифрові інструменти можуть дати змогу розширити світ креативності, при цьому залишаючись дуже ощадливими. А всесвітня мережа дає змогу клієнтові обирати серед великого різноманіття ідей ту, яка підходить йому найбільше.
Вибір "правильного" натовпу
Масове співробітництво, співтворення та краудсорсінг стають звичним інструментом креативної реклами. На даний момент існує більше 100 краудсорсінгових платформ, які дозволяють виконувати маркетингову роботу. Дуже важливо вибрати ту, яка буде найефективнішою. При цьому потрібно враховувати наступні фактори: хто саме перебуває у вибраній вами спільноті (натовпі), яким чином заробляють талановиті люди в ній, яким чином оберігається інтелектуальна власність.
Залученість
Будь-яка управлінська роль передбачає активну залученість. І це має навіть більше значення при виборі "цифрової" робочої сили. Сьогодні людям більше не обов'язково переїжджати до іншої країни чи працювати на конкретну компанію для того, щоб бути залученим. Вони можуть працювати де хочуть, з ким хочуть та як хочуть. При цьому кожен учасник заслуговує на зворотній зв'язок та напрямок, в якому він буде рухатися. Про це набагато легше сказати, ніж зробити. Але саме це найбільша причина, через яку люди долучаються до подібного типу бізнесу і здатні працювати так протягом тривалого терміну.
За матеріалами "The Future of Advertising", Business Week.
|