Ключові тенденції цифрового маркетингу
2011-ий рік виявився надзвичайно продуктивним для розвитку сфери цифрового маркетингу. Безліч контактів споживачів з компаніями відбулося завдяки мобільним технологіям та соціальним мережам. Нижче наведено кілька тенденцій, які можна очікувати найближчим часом. Їх автором є Діана Чартон (Diane Charton), представник Acceleration Media, стратегічної цифрової консалтингової компанії.
Захопливий контент
У 2011-му році якісний контент стане ще більш важливим, ніж раніше. Щоб бути по-справжньому ефективним, контент повинен бути корисним та цікавим для користувача, а також простим для розповсюдження через соціальні мережі.
Користувачі ж, у свою чергу, найбільше взаємодіятимуть з тим контентом, який вони самі зможуть формувати. Дні статичного контенту прийшли до завершення.
Навіть найбільш консервативним компаніям настав час звернути увагу на можливості Web 2.0 — соціальні закладки, кнопку "like" від Facebook, Twitter та відео YouTube. Але пам'ятайте, що одних тільки розмов про залучення в комунікацію зі споживачами буде недостатньо. Компаніям слід ставитися до цієї ініціативи зі всією серйозністю та відповідальністю — тобто по-справжньому взаємодіяти з користувачами і назавжди відмовитися від односторонньої комунікації.
Маркетинг у реальному часі
Як тільки ви почнете взаємодіяти зі споживачами з використанням соціальних медіа — вам слід бути готовим до практично будь-яких несподіванок. Це означає, що маркетингові плани можуть змінюватися як завгодно та дуже швидко.
Вам слід стежити та оцінювати медіа-buzz та бути готовими швидко реагувати на будь-які нові можливості. Все залежатиме тільки від того, як користувачі реагуватимуть на вашу кампанію.
Компаніям також варто розвивати систему управління онлайн-репутацією (ORM), проводити моніторинг та аналіз того, про що говорять люди.
"Запланована спонтанність" — стане крилатою фразою у 2011-му році, разом з розвитком каналів соціальних медіа для реклами та маркетингу.
Локація, локація, локація
2011-ий може стати роком, коли локальні сервіси почнуть свій справжній злет, надаючи додаткові можливості для маркетологів та рекламістів. Сервіси на зразок FourSquare стають шалено популярними, а більшість із попередніх застережень щодо приватності зникають самі по собі, коли користувачі починають бачити реальну користь від таких сервісів.
Реальна цінність даних
Маркетологи нарешті зрозуміють, що дані про їхню кампанію та клієнтів — це найцінніший актив. У 2011-му можна очікувати, що вони сфокусуються на зборі та аналізі подібних даних, що дозволить їм краще зрозуміти поведінку клієнтів, яка впливає на результативність кампанії.
Інтеграція
Успішний маркетинг передбачає інтеграцію всіх можливих інструментів, як в онлайні так і в офлайні. Все більше маркетологів впроваджуватимуть стратегії, які використовуватимуть одночасно пошук, електронну пошту, рекламні повідомлення, соціальні медіа та інші онлайн-інструменти як цілісну систему. При цьому вони інтегруватимуть в цю систему і офлайн маркетинг.
Мобільний Інтернет VS програмне забезпечення
Одна з найцікавіших суперечок, яка продовжує розгоратися, полягає в тому, як виглядатиме майбутнє мобільного Інтернету. Чи набудуть додаткової ваги магазини програмного забезпечення, такі як Apple та BlackBerry? Чи навпаки — ми станемо свідками розвитку відкритого мобільного Інтернету?
Те, як розвиватиметься ця динаміка — безпосереднім чином визначатиме на те, яким чином маркетологи будуть використовувати мобільні канали для досягнення своєї ключової аудиторії.
За матеріалами "Key trends for digital marketing", Bizcommunity.com.
|