8 тенденцій в соціальних медіа, які впливають на бізнес
Разом із продовженням інтеграції бізнесу та соціальних медіа ми бачимо все більше змін у свідомості користувачів. Дослідження, проведене компанією SmartBrief спільно з партнером Summus Limited, в якому взяло участь більше 6000 респондентів, мало на меті визначити, яким чином соціальні медіа впливають на бізнес.
Було названо вісім тенденцій, які визначають поведінку підприємців, власників компаній та менеджерів у соціальних медіа.
- Більшість компаній до сих пір залишаються новачками у соціальних медіа. 66,5% почали використовувати їх менше, ніж 18 місяців назад. Майже половина респондентів використовує соціальні медіа не більше року.
- Бізнес фокусується на "велику п'ятірку" проектів у соціальних медіа. Переважно інвестиції бізнесу йдуть у блоги, Facebook, Twitter, LinkedIn та YouTube.
- Компаніям необхідно багато часу, перш ніж вони почнуть почуватися впевнено у соціальних медіа. Середньостатистичному бізнесу потрібно для цього не менше 2-х років. Ті компанії, які використовують соціальні медіа протягом 2-х років або більшого періоду (а таких всього 25%) стверджують, що соціальні інструменти та платформи за цей час повністю інтегрувалися у їхню бізнес-модель.
- Компанії переважно використовують соціальні медіа як "рупор", а не як інструмент двосторонньої комунікації. Маркетинг та просування є первинною метою, тоді як спілкування з потенційними та наявними клієнтами відходить на другий план. Таким чином багато компаній втрачає можливість зміцнювати стосунки з користувачами.
- Бізнеси все рідше звертаються до зовнішніх агенцій, які б проводили підтримку у соціальних медіа, і все частіше намагаються втілювати медійну стратегію своїми власними (внутрішніми) силами.
- Нестача підтримки з боку управління та відсутність впевненості — це основні причини проблем, які виникають із використанням соціальних медіа.
- Менше 15% компаній, які використовують соціальні медіа у своїй роботі, проводять оцінку повернення інвестицій. Близько 33% взагалі не проводять оцінку повернення інвестицій. Причина в тому, що організації не можуть визначитися, що міряти, як міряти і як інтерпретувати отримані дані.
Серед тих компаній, які все-таки проводять оцінку, ключовими ідентифікаторами є кількість користувачів та вхідний трафік. Цікаво те, що більшість із них не використовують традиційні бізнес-метрики.
- Попри той факт, що на сьогодні близько 60% компаній використовують соціальні медіа, більшість із них демонструють низький рівень впевненості щодо обраної стратегії. Лише 14,2% назвали свої стратегії "дуже ефективними" і лише "7,3%" відгукнулися про них як про ті, що "генерують значний прибуток".
За матеріалами "8 Social Media Trends Impacting Businesses", Social Media Examiner.
|