ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ-аутсорсинг 28 вересня 2011 р.

Великий бізнес відстає у використанні ІТ-аутсорсингу

Середній бізнес успішніше впроваджує ІТ-аутсорсинг, ніж великі підприємства. Як стверджують галузеві аналітики, постачальники послуг аутсорсингу повинні розширити свій портфель замовлень за рахунок компаній середньої частини ринку.

Незважаючи на те, що невеликі компанії прийшли до ІТ-аутсорсингу трохи пізніше, ніж їхні більші колеги, недавнє дослідження показує, що вони можуть одержати кращі показники в результаті домовленостей з аутсорсерами.

Відповідно до опитування 277 покупців послуг ІТ-аутсорсингу, проведеному аналітичною компанією HfS Research спільно з Лондонською школою економіки (LSE), 63% компаній середнього розміру повідомили про успіх їхніх ініціатив застосування аутсорсингу для скорочення витрат на ІТ у порівнянні з 44% великих компаній.

При цьому 42% середніх компаній заявили про високу ефективність аутсорсингових домовленостей у питаннях відповідності нормативним вимогам регуляторів у порівнянні з 30% компаній-гігантів.

33% компаній середнього розміру повідомили про більш ефективні глобальні можливості, отриманих у результаті аутсорсингових договорів, у порівнянні з 18% великих компаній. А 30% компаній аналогічного типу заявили, що ці угоди були дуже ефективні для одержання доступу до нових можливостей у бізнес-процесах у порівнянні з 17% серед великих компаній.

На думку дослідника Філа Фершта (Phil Fersht), засновника Hf Research, середні компанії змушені реалізовувати вигоди від використання аутсорсингу, поєднуючи кілька процесів у єдину угоду, щоб збільшити його й тим самим привернути увагу провідних постачальників сервісів. "Вони не часто можуть собі дозволити розкіш реалізації аутсорсингу поступово", — підкреслив аналітик.

Великі підприємства, з річним доходом в $3 млрд. і більше, крок за кроком впроваджують аутсорсинг протягом декількох років: спочатку служба підтримки (helpdesk), потім тестування додатків, їхня розробка й, нарешті — інфраструктура. "Великі компанії рідко реалізують підхід "великого вибуху" в аутсорсингу, — відзначає Фершт. — Вони досить великі, щоб дозволити собі диктувати вендорам переваги в темпах його впровадження".

На думку аналітика, повільний й урівноважений підхід великих компаній до цього питання не дозволяє одержати виграш. "Розміряний аутсорсинг" може перешкодити необхідним перетворенням. "За великим рахунком, організації насамперед віддають в аутсорсинг процеси, які в них не дуже добре працюють, — говорить Фершт. — Неквапливий підхід до аутсорсингу збільшує строки необоротних змін, які змушені пройти компанії для досягнення бажаного підсумку".

У клієнтів аутсорсингу — середніх компаній, є власні проблеми. Головна з них — старі діючі системи і брак талановитих ІТ-спеціалістів. Але із самого початку вдавшись до аутсорсингу й передавши зовнішнім компаніям більшу частину людей та ІТ-процесів, у них більше шансів для успішного вирішення цих питань.

Фершт уважає, що наявність кваліфікованих постачальників сервісів аутсорсингу, які взяли на себе частину турбот обслуговування ІТ-інфраструктури, є позитивним досвідом для середніх компаній. "Поки середній бізнес не може досягти настільки агресивного рівня скорочення витрат за допомогою великомасштабного скорочення робочих місць, що й великі підприємства, їхніми очевидними перевагами є доступ до покращених технологій і компетенції професіоналів", — відзначив він.

На думку аналітика, провайдери аутсорсингу, які традиційно зосереджені на багатих клієнтах, повинні взяти до відома: середній бізнес є потенційним полігоном для створення стандартизованих моделей аутсорсингу, що швидко розгортаються.

Фершт також уважає, що вендорам необхідно активно працювати з компаніями середнього сегмента ринку для того, щоб створити збалансований портфель клієнтів. "Домовленості з великим підприємством забезпечать прибуток і нададуть кошти, які згодом можуть бути інвестовані в середні компанії, що є, по суті, тестовими лабораторіями для промислових рішень майбутнього", — підкреслив аналітик.

За матеріалами TADVISER.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Усе замахало. Але надія єУсе замахало. Але надія є
Як ви збудуєте своє життя?Як ви збудуєте своє життя?
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)