ТЕНДЕНЦІЇ | ІТ-аутсорсинг 28 вересня 2011 р.

Великий бізнес відстає у використанні ІТ-аутсорсингу

Середній бізнес успішніше впроваджує ІТ-аутсорсинг, ніж великі підприємства. Як стверджують галузеві аналітики, постачальники послуг аутсорсингу повинні розширити свій портфель замовлень за рахунок компаній середньої частини ринку.

Незважаючи на те, що невеликі компанії прийшли до ІТ-аутсорсингу трохи пізніше, ніж їхні більші колеги, недавнє дослідження показує, що вони можуть одержати кращі показники в результаті домовленостей з аутсорсерами.

Відповідно до опитування 277 покупців послуг ІТ-аутсорсингу, проведеному аналітичною компанією HfS Research спільно з Лондонською школою економіки (LSE), 63% компаній середнього розміру повідомили про успіх їхніх ініціатив застосування аутсорсингу для скорочення витрат на ІТ у порівнянні з 44% великих компаній.

При цьому 42% середніх компаній заявили про високу ефективність аутсорсингових домовленостей у питаннях відповідності нормативним вимогам регуляторів у порівнянні з 30% компаній-гігантів.

33% компаній середнього розміру повідомили про більш ефективні глобальні можливості, отриманих у результаті аутсорсингових договорів, у порівнянні з 18% великих компаній. А 30% компаній аналогічного типу заявили, що ці угоди були дуже ефективні для одержання доступу до нових можливостей у бізнес-процесах у порівнянні з 17% серед великих компаній.

На думку дослідника Філа Фершта (Phil Fersht), засновника Hf Research, середні компанії змушені реалізовувати вигоди від використання аутсорсингу, поєднуючи кілька процесів у єдину угоду, щоб збільшити його й тим самим привернути увагу провідних постачальників сервісів. "Вони не часто можуть собі дозволити розкіш реалізації аутсорсингу поступово", — підкреслив аналітик.

Великі підприємства, з річним доходом в $3 млрд. і більше, крок за кроком впроваджують аутсорсинг протягом декількох років: спочатку служба підтримки (helpdesk), потім тестування додатків, їхня розробка й, нарешті — інфраструктура. "Великі компанії рідко реалізують підхід "великого вибуху" в аутсорсингу, — відзначає Фершт. — Вони досить великі, щоб дозволити собі диктувати вендорам переваги в темпах його впровадження".

На думку аналітика, повільний й урівноважений підхід великих компаній до цього питання не дозволяє одержати виграш. "Розміряний аутсорсинг" може перешкодити необхідним перетворенням. "За великим рахунком, організації насамперед віддають в аутсорсинг процеси, які в них не дуже добре працюють, — говорить Фершт. — Неквапливий підхід до аутсорсингу збільшує строки необоротних змін, які змушені пройти компанії для досягнення бажаного підсумку".

У клієнтів аутсорсингу — середніх компаній, є власні проблеми. Головна з них — старі діючі системи і брак талановитих ІТ-спеціалістів. Але із самого початку вдавшись до аутсорсингу й передавши зовнішнім компаніям більшу частину людей та ІТ-процесів, у них більше шансів для успішного вирішення цих питань.

Фершт уважає, що наявність кваліфікованих постачальників сервісів аутсорсингу, які взяли на себе частину турбот обслуговування ІТ-інфраструктури, є позитивним досвідом для середніх компаній. "Поки середній бізнес не може досягти настільки агресивного рівня скорочення витрат за допомогою великомасштабного скорочення робочих місць, що й великі підприємства, їхніми очевидними перевагами є доступ до покращених технологій і компетенції професіоналів", — відзначив він.

На думку аналітика, провайдери аутсорсингу, які традиційно зосереджені на багатих клієнтах, повинні взяти до відома: середній бізнес є потенційним полігоном для створення стандартизованих моделей аутсорсингу, що швидко розгортаються.

Фершт також уважає, що вендорам необхідно активно працювати з компаніями середнього сегмента ринку для того, щоб створити збалансований портфель клієнтів. "Домовленості з великим підприємством забезпечать прибуток і нададуть кошти, які згодом можуть бути інвестовані в середні компанії, що є, по суті, тестовими лабораторіями для промислових рішень майбутнього", — підкреслив аналітик.

За матеріалами TADVISER.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Одна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатівОдна справа. На диво простий рецепт неперевершених результатів
Рішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світРішення. Практичні поради від 23 людей, які змінили світ
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)